Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні бренди

Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні брендиВідомо, що у свідомості людей певні країни асоціюються з конкретними видами продукції. Наприклад, ми знаємо, що найкращі автомобілі роблять в Німеччині, там само варять найкраще пиво, а найкраще вино виготовляють, звісно ж, у Франції. При виборі товару у звичайному супермаркеті, за умови доступної ціни, споживачі віддадуть перевагу італійським макаронам та бразильській каві. При цьому вони будуть готові віддати за іноземні товари більш високу суму, пише Biz Times.

Читати далі →

Притча: Одна година твого часу

Одна година твого часуЯкось один чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди втомлений і засмиканий, і побачив, що у дверях його чекає п’ятирічний син.

– Тату, можна в тебе дещо запитати?

– Звичайно, що трапилося?

Читати далі →

Народження імені: Coca-Cola

Народження імені: Coca-ColaВзявши за основу рецепт французького лікарського вина “French Wine Cola” (“Французьке вино Кола”), аптекар з Атланти Джон Пембертон створив у 1886-му році нові ліки на основі речовин, що містяться в плодах коли та листях коки. Мікстура мала одночасно тонізуючу і болезаспокійливу дію. Назва була знайдена дуже швидко – Coca-Cola. Відвідувачам своєї аптеки Джон Пембертон безуспішно пропонував покуштувати охолоджену суміш, складену з рівних частин винайденої їм мікстури та простої води.

Читати далі →

Чи можливий “індокитай” у бізнесі?

Чи можливий індокитай у бізнесі?У середу, 4 червня, Києво-Могилянська Бізнес-Школа за ініціативою Innovations.com.ua організувала круглий стіл “Бізнес в Азії: управлінські висновки”. Інформаційним приводом стала травнева поїздка 65 учасників МВА-програм та викладачів kmbs до Індії та Китаю.

Читати далі →

Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способом

Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способомРепутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.

Читати далі →

5 найбільш перспективних тенденцій світового блогінгу

5 найбільш перспективних тенденцій світового блогінгуВідомий професійний блогер Даррен Роуз (Darren Rowse), автор популярного блогу Problogger.net, поділився своїми ідеями щодо того, куди й у якому напрямку буде розвиватися блогінг, а також які формати і категорії блогів будуть затребувані у майбутньому, пише Blogimira.ru.

Читати далі →

Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про “війну за таланти”?

Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про війну за таланти?Поки топ-менеджери та провідні світові компанії продовжують “воювати за таланти”, давайте спробуємо замислитися, чи доречно використовувати таку гучну метафору для окреслення такого банального процесу, як найм співробітників? А допоможе нам у цьому питанні засновник та президент Greatwebmeetings.com, а також промовець та письменник Вейн Тармел (Wayne Turmel).

Читати далі →

85 тисяч книг за 5 років? – No problem! – відповість містер Паркер

85 тисяч книг за 5 років? -  No problem! - відповість містер ПаркерСпробую задати вам доволі дурне запитання. Як ви думаєте, чи можливо людині при повному розумі написати більше 85 тисяч книг.. ні, навіть не за все життя, а всього лише за п’ять років? Нісенітниця… Але ж дозвольте представити вашій увазі вельмишановного професора маркетингу в бізнесі-школі INSEAD Філіпа Паркера (Philip M. Parker).

Читати далі →