Если человек знает о техниках импровизации хоть что-нибудь, это, скорее всего, два слова: «Да, и…» Данная фраза характеризует краеугольный камень философии театральной импровизации во всем мире. Независимо от того, в какой стране, на каком континенте и в каких форматах (коротких игр, длинных сценических игр или учебных упражнений) происходит обучение импровизации, люди используют концепцию «да, и…»
Читати далі →10 фраз, які підривають продуктивну роботу
У CEO, співробітника, лікаря, вчителя, спортсмена, дитини і навіть верховного судді більше спільного, ніж може здатися на перший погляд. Всі вони займаються самообманом, коли мова заходить про питання продуктивності. Люди виступають найлютішим ворогом для самих себе. Адже нам так подобається втішати і виправдовувати себе помилковими твердженнями…
Читати далі →Загадка колец Сатурна, или Как удержать внимание людей
Как заставить людей «прилипнуть» к нам с помощью более сложного сообщения? Как удержать их внимание? Несколько лет назад Роберт Чалдини, социальный психолог из Университета штата Аризона, задался целью усовершенствовать способ подачи научного материала в публикуемых работах и на своих занятиях. За вдохновением он отправился в библиотеку. Из каждой популярной книги Чалдини скопировал разделы, которые ему нравились. Затем проанализировал скопированные отрывки…
Читати далі →Адаптивне мислення
Віднедавна адаптивність, пише Executives, виділили як окрему бізнес-навичку, необхідну для якісних змін і кращих результатів (наприклад, про це говорять Наталі Фратто (Natalie Fratto), венчурна інвесторка, віцепрезидентка Goldman Sachs, дослідження IBM, Емі Едмондсон (Amy Edmondson), професорка Гарвардської бізнес-школи тощо)…
Читати далі →Утка, которая кричит громче всех
Находящаяся в Париже косметическая фирма L’Oréal является по-настоящему международной компанией и прилагает много усилий для того, чтобы сотрудники узнавали о различных поведенческих нормах, которые существуют в родных странах их коллег. В то же самое время в L’Oréal очень характерная корпоративная культура…
Читати далі →Стратегія переговорів win-win
Ми можемо самі цього не усвідомлювати, але протягом дня ми постійно вступаємо в різного роду переговори. Будь-які переговори — це може бути і обговорення знижки на доставку піци, і бесіда про підвищення зарплати на роботі або ж просто вибір фільму для перегляду ввечері — приводять вас до одного з п’яти можливих результатів…
Читати далі →Как продать лобстера
Когда я оглядываюсь назад на свою многогранную карьеру со всеми ее завихрениями и поворотами, то дрожу при мысли о том, что я мог бы по-прежнему работать на подхвате в салат-баре, если бы не вмешалась судьба, которая на сей раз была ко мне милостива…
Читати далі →7 ознак вузького мислення та як його позбутися
Чи вважаєте ви себе людиною широких поглядів? Більшість людей дають ствердну відповідь на це питання. Але така відповідь, як це не парадоксально, демонструє вузькість мислення, оскільки ви відмовляєтеся визнавати свої недоліки…
Читати далі →Типы моделей
Модели часто описываются как упрощенное представление мира. Они действительно могут выполнять такую функцию, но могут также выступать в виде аналогий или вымышленных миров, в которых можно найти новые идеи или знания…
Читати далі →Техніка прийняття рішень CATWOE
Що ви робите, коли стикаєтесь з проблемою в бізнесі? Наприклад, у вас є велика текучка персоналу, і ви не знаєте, чому.
Можливо, ви б провели мозковий штурм можливих причин і застосували б ряд різних дій, аби виправити сітуацію. Але що, якщо ви зосередилися не на тій проблемі, або ви просто дивитеся на один симптом більшої проблеми?..
Читати далі →