Притча: Багатій і бідняк

Притча: Багатій і біднякЖив-був бідний ремісник. Попрацювавши в майстерні, він, траплялося, відвідував багатого синьйора, який жив неподалік. Ремісник стукав у двері, обережно входив та, стоячи у багатих покоях перед знатним паном, знімав капелюх і шанобливо кланявся.

Читати далі →

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес“Іноді компаніям, які працюють під потужним тиском зовнішніх обставин слід поводитися як верблюди, які потрапили на північний полюс” – переконаний головний гість Міжнародної Управлінської Конференції, організованої Києво-Моглянською Бізнес-Школою, всесвітньо відомий гуру менеджменту Іцхак Адізес. Історія про верблюдів надзвичайно сподобалася аудиторії українських управлінців. Можливо, вона буде цікавою і вам.

Читати далі →

Ваша найцінніша аудиторія

Ваша найцінніша аудиторіяСпоживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.

Читати далі →

Централизация и децентрализация бизнеса – за и против

Централизация и децентрализация бизнеса - за и противМентальность наших бизнесменов и менеджеров формировалась в основном в застойные советсткие времена или под влиянием тех времен. Последствия – стремление к “дивизионной” и жесткой структуре бизнеса. Кто от этого страдает, а кто выигрывает? Можно ли дать однозначную оценку централизации или децентрализации? Считаю, что истина находится как всегда посредине. Каждый выбирает свое – по деньгам, по целям и по…

Читати далі →

5 способів повернути “пристрасть” вашому бізнесу

5 способів повернути пристрасть вашому бізнесуПристрасть – один із найважливіших аспектів вашого бізнесу. Словник визначає її, як “потужну прихильність чи бажання до певної діяльності, об’єкту чи концепції”. А на думку авторки блогу Small Business Branding Віри Рапосо (Vera Raposo), саме пристрасть є запорукою успіху в бізнесі.

Читати далі →

А навіщо Вам резюме?

А навіщо Вам резюме?Сет Годін (Seth Godin) у своєму суперпопулярному блозі вирішив трохи поміркувати з приводу необхідності резюме для здобувачів перспективної роботи. Його досить спірне твердження звучить наступним чином: “Я вважаю, що якщо Ви видатна, надзвичайна або просто вражаюча людина, Вам, швидше за все, взагалі не потрібно резюме”.

Читати далі →

Люди не пристосовані до праці у великих компаніях

Люди не пристосовані до праці у великих компаніяхЧи доводилося вам хоча б раз у природніх обставинах спостерігати за поведінкою диких звірів, яких до того бачили тільки в зоопарку? Ви будете вражені, наскільки суттєво вони відрізняються! Особливо – леви! Леви на волі виглядають у десять разів більш жвавими та енергійними, ніж у клітці. Так, наче це зовсім інші тварини, стверджує Пол Грем (Paul Graham) у своїй статті “У вас не повинно бути начальника” (You Weren’t Meant to Have a Boss).

Читати далі →

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливості

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливостіОдна із найбільш привабливих рис інтернету для бізнесу – це потужність та охоплення аудиторії. Саме широта охоплення потенційних клієнтів перетворює Інтернет на один із найпотужніших інструментів бізнесу, який відкриває надзвичайні можливості фактично перед будь-якою компанією, стверджують автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →

Найвдаліші першоквітневі жарти компаній

Найвдаліші першоквітневі жарти компанійЯк відомо, 1 квітня багато інформаційних видань намагаються розіграти своїх постійних читачів. Основний акцент робиться на такий рівень правдоподібності, щоб читач першою справою не став шукати дату повідомлення. Наша спроба розиграшу представлена в блозі заміткою “Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!” У цьому пості пропоную вашій увазі невелику добірку найбільш удалих жартів різних відомих компаній.

Читати далі →