При розробці нових проектів і продуктів, визначенні сезонності попиту, вивченні різних соціальних факторів, ми часто зіштовхуємося з необхідністю збору й аналізу безлічі даних. І кожний з нас не відмовився б від простого, швидкого (бажано – безкоштовного) допоміжного інструмента. Найсмішніше те, що такий інструмент невгамовний Google уже давно створив – Google Trends.
Читати далі →Як подолати низьку ефективність співробітників
Кожен керівник хоча б раз стикався із низькою ефективністю співробітників. Найгірше те, що такі працівники негативно впливають на результативність компанії в цілому. Втім, інтернет-видання Management-issues.com пропонує кілька простих порад, які здатні допомогти впоратися зі „слабкими” працівниками.
Читати далі →Притча: Дороге навчання
Молодого, нещодавно призначеного менеджера компанії IBM, керівництво викликало на килим. Ще б пак! Він здійснив операцію, на якій фірма втратила щонайменше 10 мільйонів доларів. Коли співробітник зрозумів свою помилку, було вже запізно, гроші спливли.
Читати далі →Емоційне насильство в офісі
Що ви знаєте про боссінг, моббінг та буллінг? Виявляється, кожен із нас зіштовхувався з цими поняттями. Всі ці незвичні для нашого вуха і досить кумедні слова описують види психологічних агресій, що створюють нестерпну обстановку в офісі. Приниження і психологічне насильство створюють серйозну погрозу не тільки здоров’ю співробітників; для компанії вони обертаються відчутним зниженням ефективності та збільшенням текучки кадрів.
Читати далі →Працюйте над створенням стосунків, а не планів продажу
“Майже кожна компанія, з якою мені доводилося працювати, стверджувала, що у неї є стратегія підтримки її ключових стосунків. Але коли я прошу поділитися зі мною цією стратегією, то зазвичай бачу, що вона є не чим іншим, як планом продажу”, – розповідає автор блогу “Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).
Читати далі →Господь благословить ваш бренд!
“Господь благословляє ваш бренд!” – саме такими словами відкривається рекламно-християнський сайт Christvertising невідомого походження. Що це, тривалий жарт чи принципово новий підхід до реклами з фокусом на вищі сили?
Читати далі →Management.com.ua святкує 7-річчя
Ті читачі, які вже встигли побувати на головній сторінці Management.com.ua, безперечно звернули увагу, що нашому інтернет-порталові для управлінців сьогодні (14 березня) виповнюється 7 років.
Читати далі →Google придбав DoubleClick: особливості і прогнози
Google завершив угоду з придбання однієї з найстаріших рекламних інтернет-компаній DoubleClick. Як відомо, ця угода була оголошена ще 14-го квітня 2007-го року, але тільки 11 березня 2008-го року антимонопольні служби її ухвалили, повідомляє Хабрахабр із посиланням на агентство Reuters.
Читати далі →Що спільного між клієнтами та друзями?
Більшість клієнтів обирають постачальників професійних послуг так само, як вони обирають друзів, переконаний автор блогу „Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).
Читати далі →Найближча книга (Cadavres exquis)
Із часу оголошення гри (своєрідного флеш-мобу) “Найближча книга” пройшло вже два тижні. Думаю, цього цілком достатньо, щоб підбити підсумки і створити обіцяний “Cadavres exquis”. Отже, готуйтеся до ретельного читання 😉
Читати далі →