Покупці, які перебувають у поганому настрої, витрачають набагато більше грошей, ніж їх більш врівноважені або щасливі побратими. Такий висновок робить дивне дослідження, проведене психологами із чотирьох університетів США – Carnegie Mellon University, Stanford University, Harvard University і University of Pittsburgh.
Читати далі →Лояльність потрібно заслужити
Як не крути, а всі ми любимо, коли нас люблять, пише AD Blog. В мережі супермаркетів Super-Queen (Ірландія) це також чудово розуміють. Програми знижок, бонуси, акції та промоутерські заходи, звісно, давно вже там діють. Але іноді трапляються настільки унікальні випадки, що з ними просто гріх не ознайомитися кожному менеджерові, який прагне поглянути на феномен клієнтської лояльності під новим кутом.
Читати далі →Однокласники зажигають
“Ох уже ці однокласники, половину робочого дня в мене убили”, – скаржиться один мій знайомий. Народ просто божеволіє, реєструється в соціальних мережах й, практично закинувши улюблені чати, проводить там левову частину свого часу. Що ж, це й не дивно. Що може бути приємніше, ніж знайти однокласника, з яким разом сидів за партою й підколював учителів або ж зустріти свою найпершу шкільну любов і, нарешті, в цьому зізнатися (віртуально, з висоти N прожитих років). А однокурсники, товариші по службі? Є де розгулятися…
Читати далі →Що спільного між особистим та корпоративним брендами?
Ваш особистий та ваш корпоративний бренди мають між собою багато спільного. І перша їхня подібність полягає в тому, що як особистий, так і корпоративний бренди – це наслідок ваших зусиль та візії. Дуже часто на чолі прогресивної всесвітньовідомої компанії стоїть лідер, який надихає всіх навколо себе і сам по суті є брендом. При чому бренд людини та бренд організації зазвичай дуже схожі між собою, пише блог Small Business Branding.
Читати далі →Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?
Професор менеджменту в Стенфордському університеті й автор відомої серії досліджень і книг (у половині назв яких присутні слова “asshole” – у всьому багатстві значень – і “менеджмент”) Роберт Саттон (Robert Sutton) розробив досить простий, але ефектний тест під назвою “Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?” (Is your client from hell), пише AdWorker.
Читати далі →Як Google може врятувати Yahoo від поглинання Майкрософтом?
Навіть якщо у це дуже складно повірити – у Yahoo все ж є спосіб уникнути злиття із Microsoft-ом і знову стати прибутковою компанією. Для цього її керівникам всього лише слід відмовитися від власних сервісів контекстної реклами і віддати клієнтів на аутсорсинг Google AdWords. У Google куди надійніша технологія рейтингування реклами, більша кількість користувачів та вища ймовірність, що рекламу буде помічено. І якби Google погодилася на таку співпрацю із конкурентом – цілком можливо, що прибутки Yahoo задовольнили б інвесторів і компанію зняли із продажу, пише неофіційний блог Google.
Читати далі →Комерціалізація по-Роузівськи або Як заробляти завдяки блогу
Цікаву думку у своєму ProBlogger-і висловив Дарен Роуз (Darren Rowse) – без перебільшення один з найвидатніших блогерів у світі, який своєю діяльністю подав приклад багатьом авторам-початківцям. На його думку існує кілька підходів до отримання прибутку від блогів, але в загальному їх можна розділити на два типи:
Читати далі →Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживки
Що потрібно зробити, щоб про вашу компанію заговорили? Витратити багато грошей на рекламу? Іноді можна стати знаменитим майже безкоштовно, але для цього потрібний скандал, анекдот, щось надзвичайне – іншими словами, розвага для публіки.
Читати далі →Як захистити себе від наслідків спаду
Ми вже писали про те, що 2007-ий рік став першим, коли впевненість генеральних директорів, щодо безхмарного майбутнього їхнього бізнесу пішла на спад. І поки тривають дебати щодо того, чи справді і коли саме світовий бізнес ввійде у „чорну” смугу, працівники задаються природнім запитанням, що вони можуть зробити, щоб не стати жертвами несприятливих тенденцій. Відповідь на це запитання дає Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі Brazen Careerist.
Читати далі →«Суп» зайнявся розвитком LJ в Україні
Невгамовна російська компанія “Суп” після придбання світової мережі LiveJournal.com зайнялася її розвитком в інших країнах, зокрема в Україні. Як повідомляє RBC daily, компанія уклала угоду з “Українським медіа холдингом” (УМХ) про продаж рекламних можливостей LiveJournal в Україні. Експерти відзначають, що “Суп” виходить на перспективний ринок, хоча первісний доход компанії від проектів буде невисокий.
Читати далі →