“Ох уже ці однокласники, половину робочого дня в мене убили”, – скаржиться один мій знайомий. Народ просто божеволіє, реєструється в соціальних мережах й, практично закинувши улюблені чати, проводить там левову частину свого часу. Що ж, це й не дивно. Що може бути приємніше, ніж знайти однокласника, з яким разом сидів за партою й підколював учителів або ж зустріти свою найпершу шкільну любов і, нарешті, в цьому зізнатися (віртуально, з висоти N прожитих років). А однокурсники, товариші по службі? Є де розгулятися…
Що спільного між особистим та корпоративним брендами?
Ваш особистий та ваш корпоративний бренди мають між собою багато спільного. І перша їхня подібність полягає в тому, що як особистий, так і корпоративний бренди – це наслідок ваших зусиль та візії. Дуже часто на чолі прогресивної всесвітньовідомої компанії стоїть лідер, який надихає всіх навколо себе і сам по суті є брендом. При чому бренд людини та бренд організації зазвичай дуже схожі між собою, пише блог Small Business Branding.
Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?
Професор менеджменту в Стенфордському університеті й автор відомої серії досліджень і книг (у половині назв яких присутні слова “asshole” – у всьому багатстві значень – і “менеджмент”) Роберт Саттон (Robert Sutton) розробив досить простий, але ефектний тест під назвою “Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?” (Is your client from hell), пише AdWorker.
Як Google може врятувати Yahoo від поглинання Майкрософтом?
Навіть якщо у це дуже складно повірити – у Yahoo все ж є спосіб уникнути злиття із Microsoft-ом і знову стати прибутковою компанією. Для цього її керівникам всього лише слід відмовитися від власних сервісів контекстної реклами і віддати клієнтів на аутсорсинг Google AdWords. У Google куди надійніша технологія рейтингування реклами, більша кількість користувачів та вища ймовірність, що рекламу буде помічено. І якби Google погодилася на таку співпрацю із конкурентом – цілком можливо, що прибутки Yahoo задовольнили б інвесторів і компанію зняли із продажу, пише неофіційний блог Google.
Комерціалізація по-Роузівськи або Як заробляти завдяки блогу
Цікаву думку у своєму ProBlogger-і висловив Дарен Роуз (Darren Rowse) – без перебільшення один з найвидатніших блогерів у світі, який своєю діяльністю подав приклад багатьом авторам-початківцям. На його думку існує кілька підходів до отримання прибутку від блогів, але в загальному їх можна розділити на два типи:
Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживки
Що потрібно зробити, щоб про вашу компанію заговорили? Витратити багато грошей на рекламу? Іноді можна стати знаменитим майже безкоштовно, але для цього потрібний скандал, анекдот, щось надзвичайне – іншими словами, розвага для публіки.
Як захистити себе від наслідків спаду
Ми вже писали про те, що 2007-ий рік став першим, коли впевненість генеральних директорів, щодо безхмарного майбутнього їхнього бізнесу пішла на спад. І поки тривають дебати щодо того, чи справді і коли саме світовий бізнес ввійде у „чорну” смугу, працівники задаються природнім запитанням, що вони можуть зробити, щоб не стати жертвами несприятливих тенденцій. Відповідь на це запитання дає Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі Brazen Careerist.
«Суп» зайнявся розвитком LJ в Україні
Невгамовна російська компанія “Суп” після придбання світової мережі LiveJournal.com зайнялася її розвитком в інших країнах, зокрема в Україні. Як повідомляє RBC daily, компанія уклала угоду з “Українським медіа холдингом” (УМХ) про продаж рекламних можливостей LiveJournal в Україні. Експерти відзначають, що “Суп” виходить на перспективний ринок, хоча первісний доход компанії від проектів буде невисокий.
Як виявити некомпетентність
Епідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ. Та, на щастя, у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї — долати…
Читати далі →Як виник логотип Google
Версія логотипу Google, яка стала відома у всьому світі, була створена дизайнером Рас Кедар (Ruth Kedar) із KedarDesigns.com. У короткій статті, яка наведена нижче, Рас ділиться із сайтом WebProNews історією створення логотипу та розповідає про причини вибору дизайну, який сьогодні можна побачити на всіх сайтах Google.