Епідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ. Та, на щастя, у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї — долати…
Читати далі →Як виник логотип Google
Версія логотипу Google, яка стала відома у всьому світі, була створена дизайнером Рас Кедар (Ruth Kedar) із KedarDesigns.com. У короткій статті, яка наведена нижче, Рас ділиться із сайтом WebProNews історією створення логотипу та розповідає про причини вибору дизайну, який сьогодні можна побачити на всіх сайтах Google.
Читати далі →Ода захопленому працівнику
Продовжуємо тему трудоголіків, почату ще минулого року. Свої цікаві міркування висловлює славнозвісний Сет Годін (Seth Godin) у своєму нещодавньому постингу.
Читати далі →Чоловіки та жінки в бізнесі
Чоловіки в бізнесі намагаються поводитися як володарі і тримати під контролем всі аспекти діяльності. Натомість, жінки часто беруть на себе роль „няньки” і завжди намагаються досягнути консенсусу, пише блог Your Biz. Звісно, така поведінка притаманна не всім учасникам бізнесу, але здебільшого відбувається саме так.
Читати далі →Нова концепція реклами від Publicis і Google
Комунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.
Читати далі →Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь…
Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.
Читати далі →Що робитимуть маркетологи у 2008-му році
Очікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.
Читати далі →Microsoft навчився стежити за співробітниками
Компанія Microsoft подала патентну заявку на систему стеження за співробітниками, пише британська газета The Times. Система дає змогу визначати ефективність роботи користувача, його самопочуття і навіть компетентність.
Читати далі →Чотири види спільнот
Ви розмірковуєте про те, щоб створити або розширити спільноту ваших клієнтів або членів, тому що вона відіграє ключову роль у посиленні сарафанного радіо та євангелізації? Але спільнота – це широке поняття. Спільноту якого саме типу ви хочете створити? Бен Макконнелл (Ben McConnell) у блозі Church of the Customer пропонує різні точки зору на це питання…
Читати далі →Як зробити з блогу бізнес
Завдяки старанню авторів та появі безлічі нових інструментів монетизації, ведення популярних блогів може перетворитися на доволі прибутковий бізнес. Тож настав час зруйнувати розповсюджений міф, що в Інтернеті можуть заробляти лише ті рідкісні блогери, які зуміли залучити на свій ресурс величезну кількість відвідувачів. Сьогодні прибутки блогерові приносить радше не розмір аудиторії (який часто штучно „роздувається” не зовсім чесними і прозорими методами), а її якість.
Читати далі →