Який CEO – така і компанія

Який CEO - така і компаніяРезультати роботи найбільших корпорацій США прямо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (CEO). Такий парадоксальний висновок дозволило зробити останнє дослідження Університету Тафтс (Tufts University), повідомляє Washington Profile.

Читати далі →

Закони людської тупості

Закони людської тупостіВважаєте що тупість – це проблема її носіїв?.. Виявляється, що це не зовсім так. Феномен тупості може принести куди більше шкоди, ніж ми звикли вірити. Принаймні, так вважали грецькі філософи. А видатний фізик Альберт Ейнштейн колись говорив: „Існує тільки дві вічні речі – всесвіт і людська тупість. При чому вічність всесвіту можна поставити під сумнів”.

Читати далі →

Притча: Чужі ідеї

Притча: Чужі ідеїУ філософа була одна пара взуття. Одного разу він попросив шевця терміново його полагодити.

– Але майстерня вже закривається, – відповів той, – тому я не зможу полагодити взуття у вашій присутності. Чому б Вам не зайти за ним завтра?

Читати далі →

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.

Читати далі →

Топ-100 продажів доменів 2007-го року

Топ-100 продажів доменів 2007-го рокуЯк виявилося, доменна індустрія у 2007-му році не пасла задніх. Торік за великими угодами переміг аукціон Moniker, оскільки три найдорожчих доменів 2007-го року продали саме через нього. Перше місце посіло доменне ім’я Porn.com – $9,500,000. Друге місце – Computer.com – $2,100,000, третє місце – домен Seniors.com – $1,800,000, пише DOMAINBLOG.com.ua.

Читати далі →

Лояльність “навпаки”…

Лояльність навпаки...У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.

Читати далі →

Притча: Пошуки гуру

Пошуки гуруОдин шукач Істини від’їхав на Схід із пачкою фотографій можливого гуру, які передав йому більш досвідчений друг. Щоб полегшити завдання, друг дав йому із собою вісім фотографій однієї людини, знятих із різних боків.

Читати далі →

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесу

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесуКитайці, які продають іграшки, що є небезпечними для життя; звільнення топ-менеджерів, які захопилися грою в гольф; собачка, яка успадкувала 12 млн. доларів; енергетичний напій під назвою “Кокаїн” та інші непорозуміння минулого року знайшли своє місце в рейтингу “101 Dumbest Moments in Business”, складеному журналом Fortune.

Читати далі →

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогу

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогуНемає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.

Читати далі →