У філософа була одна пара взуття. Одного разу він попросив шевця терміново його полагодити.
– Але майстерня вже закривається, – відповів той, – тому я не зможу полагодити взуття у вашій присутності. Чому б Вам не зайти за ним завтра?
Читати далі →У філософа була одна пара взуття. Одного разу він попросив шевця терміново його полагодити.
– Але майстерня вже закривається, – відповів той, – тому я не зможу полагодити взуття у вашій присутності. Чому б Вам не зайти за ним завтра?
Читати далі →Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.
Як виявилося, доменна індустрія у 2007-му році не пасла задніх. Торік за великими угодами переміг аукціон Moniker, оскільки три найдорожчих доменів 2007-го року продали саме через нього. Перше місце посіло доменне ім’я Porn.com – $9,500,000. Друге місце – Computer.com – $2,100,000, третє місце – домен Seniors.com – $1,800,000, пише DOMAINBLOG.com.ua.
У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.
Один шукач Істини від’їхав на Схід із пачкою фотографій можливого гуру, які передав йому більш досвідчений друг. Щоб полегшити завдання, друг дав йому із собою вісім фотографій однієї людини, знятих із різних боків.
Коли ваші споживачі стверджують, що не можуть собі чогось дозволити – вони говорять неправду! Принаймні, у переважній більшості випадків! Про це у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin).
Китайці, які продають іграшки, що є небезпечними для життя; звільнення топ-менеджерів, які захопилися грою в гольф; собачка, яка успадкувала 12 млн. доларів; енергетичний напій під назвою “Кокаїн” та інші непорозуміння минулого року знайшли своє місце в рейтингу “101 Dumbest Moments in Business”, складеному журналом Fortune.
Немає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.
Сьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.
Компанія Google почала тестування нового сервісу – онлайн-енциклопедії Knol, аналогічну Wikipedia. На спеціалізованому сайті будуть розміщені авторські статті з різних тематик, повідомляє RBC daily.