Можна скільки завгодно сперечатися, про наявність чи відсутність різниці між розповсюдженням чуток (Word of mouth) та вірусним маркетингом (Viral marketing). Проте, на думку Сета Годіна (Seth Godin), на відміну від вірусного маркетингу, розповсюдження чуток виконує функцію маніпулювання, оскільки часто має у своїй основі викривлену, неправдиву, а іноді – відверто брехливу інформацію.
Заголовки вирішують все
У Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.
Яких консультантів слід остерігатися?
Разом із розвитком світу бізнесу, розвивається і ринок консалтингу. Як і у кожному бізнесі, в ньому також існують свої професіонали і свої шахраї. І якщо відшукати перших буває доволі складно, то другі знайдуть вас самі. Як застерегти себе від недоброчесних консультантів, розповідає автор блогу Services Safari. Він наводить кілька характеристик, які повинні бути притаманні кожному консультантові, а інакше краще відразу показати йому на двері.
Рейтинг 10-ти найкурйозніших онлайн-магазинів
Напередодні Нового року компанія ChronoPay вирішила скласти рейтинг 10-ти найкурйозніших онлайн-магазинів за 2007 рік.
Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?
Хоча зв’язок між розумом та здатністю отримувати вищі прибутки видається абсолютно логічним, все ж виявляється, що надміру розвинуті розумові здібності радше шкодять, ніж сприяють накопиченню багатства. Саме до такого висновку приводить нас нове дослідження, опубліковане журналом Intelligence, пише USA Today.
Вуду як новий інструмент управління
Нарешті дочекалися! Офісне життя отримало новий інструмент управління – Оffice Voodoo Kit. Тепер кожен бажаючий може легко відсунути термін дед-лайну, домогтися персонального службового автомобіля чи перевести набридливого колегу на іншу роботу. Отже, ласкаво просимо у захоплюючий світ офісного вуду.
Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?
Кожного дня у головах сотень і тисяч людей народжуються чудові бізнес-ідеї, які теоретично могли б приносити багатомільйонні прибутки. Але ці ідеї так ніколи і не втілюються у життя, оскільки люди не знають з чого почати, читаємо у блозі про стартапи The StartUp Blog at PartnerUp.
Перли від псевдо-Стіва Джобса
Якщо ви не здатні глузувати з генія, чи можете ви його по-справжньому оцінити? Карлін Хон (Carleen Hawn) на сайті FoundRead представила широкій публіці “10 заповідей псевдо-Стіва Джобса” – перли з пародії “Варіанти: таємне життя Стіва Джобса” (Options: The Secret Life of Steve Jobs), що стосуються менеджменту. Читайте й плачте. Можливо, одного разу ви також побачите себе на обкладинці якого-небудь бізнесу-журналу (на зразок Fast Company) під заголовком “Кретин”, і тоді ви будете точно знати, що ви на самій вершині.
Ще раз про різницю між поколіннями…
Блог журналу Business Week Management IQ ще раз доводить, що тема різниці між поколіннями набуває дедалі більшого розмаху. І як усі гарячі теми, вона стає предметом для не завжди правильних інтерпретацій та спекуляцій. Якщо прислухатися до слів сучасних консультантів з питань рекрутингу, можна зробити висновок, що Покоління Y – це абсолютно чужорідна життєва форма, не властива планеті Земля. Підтекст такого твердження абсолютно зрозумілий: „Звісна річ, що без допомоги спеціально навченого (і між іншим, не безкоштовного) консультанта, старшим керівникам, ніяк не вправитися із цими навіженими дітьми”.
Дорога до креативу “з народу”
В Інтернеті нещодавно стартував цікавий новий проект – інтернаціональна онлайн-площадка BootB.com, яка дозволяє продавати й купувати послуги зі створення креативу в рекламній індустрії.