Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльність

Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльністьОдин із найпростіших способів заручитися підтримкою лояльних клієнтів – створити для них кастомізований сервіс, який повністю відповідатиме їхнім потребам і вимогам. Пора відходити від стандартизованого підходу до обслуговування – адже кожна людина – різна! А значить і підхід до кожної повинен бути індивідуальним, вважає Кім Проктор (Kim Proctor), автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →

Журнал від Google? Цілком можливо…

Журнал від Google? Цілком можливо...У найближчому майбутньому компанія Google надасть користувачам можливість створювати власні друковані журнали на основі інтернет-контенту. Принаймні саме така ідея була нещодавно запатентована компанією Google.

Читати далі →

Чому успішні власники бізнесу не користуються принципом „ніколи не здавайся”?

Чому успішні власники бізнесу не користуються принципом „ніколи не здавайся”?Ви безперечно також знайомі із так званим принципом лідера: „завжди вперед і ні кроку назад”, який в українській інтерпретації звучить абсолютно однозначно: „або пан або пропав”. Тому деякі підприємці, які вперто не хочуть визнавати, що у їхнього бізнесу немає перспектив, готові раз за разом битися лобом об стінку, сповідуючи принцип „ніколи не здавайся”. І вони продовжуватимуть його сповідувати навіть тоді, коли залишаться без копійки в кишені а іноді – навіть без даху над головою…

Читати далі →

Начальник-хам і як з ним боротися

Начальник-хам і як з ним боротисяНачальники, які постійно тероризують своїх підлеглих, “підкладають свиню” своїй фірмі. Принижені й ображені співробітники починають працювати набагато гірше. Цей висновок був зроблений фахівцями з Florida State University, які провели інтерв’ю з декількома десятками американців, що працюють у різних сферах бізнесу. Опитаних поєднувало одне: вони періодично ставали жертвами дурного норову своїх начальників. У контрольну групу ввійшли працюючі жителі США, які не скаржаться на поведінку босів, повідомляє Washington Profile.

Читати далі →

Задоволеність, лояльність, споживчий досвід… а що далі?

Задоволеність, лояльність, споживчий досвід... а що далі?Один з аналітиків компанії Forrester Research Брюс Темкін (Bruce Temkin) стверджує, що основною конкурентною перевагою будь-якої компанії є готовність її клієнтів ставати на її захист у будь-якій ситуації. А цього можна досягнути лише за умови, якщо у свідомості споживачів така компанія „готова заради клієнтів на все і навіть здатна поступитися власними інтересами заради інтересів споживачів”, пише блог Management IQ.

Читати далі →

Притча: Все у твоїх руках

Притча: Все у твоїх рукахДуже давно в стародавньому місті жив Майстер, оточений учнями. Найбільш здібний із них якось задумався: “Чи є питання, на яке наш Майстер не зміг би дати відповіді?”

Читати далі →

Основне запитання кожного рекрутера!

Основне запитання кожного рекрутера!При проходженні співбесіди, потенційні співробітники чують багато різноманітних запитань від рекрутерів та HR-менеджерів. Їх запитують про досвід, стаж, професійні навички, іноді пропонують скласти психологічні тести та іспити на спеціальність, тощо. Але тільки одне запитання повинно обов’язково бути присутнім у арсеналі кожного ефективного HR-менеджера. Ним ділиться доктор Джон Саліван (John Sullivan), названий організацією Fast Company „Майклом Джорданом рекрутингу”, пише Headhunter.com.

Читати далі →

У бізнесу „немає слів”…

У бізнесу „немає слів”...Тим спеціалістам, які до сих пір щиро вірять у силу неймінгу (від англ. Naming) для підвищення ефективності та результативності своєї компанії, буде цікаво дізнатися, що підібрати „правильне” ім’я для компанії стає дедалі складніше. Про це з’явилася навіть стаття у газеті „Відомості”.

Читати далі →

Здатність керувати: психологічні виверти

Здатність керувати: психологічні вивертиВиявляється здатність людини справлятися з керівною роботою піддається прогнозуванню. Достатньо піддати співробітника серії ретельно підібраних психологічних тестів й імовірність помилки з новим призначенням можна звести до мінімуму. Саме це стверджують американські вчені Джордан Питерсон (Jordan Peterson) з Університету Торонто, Роберт Пів (Robert Pihl) з Університету Макгілла та Даніель Хіггінс (Daniel Higgins) із Гарвардського університету в статті “Prefrontal cognitive ability, intelligence, Big Five personality, and the prediction of advanced academic and workplace performance”, опублікованої в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?

Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?Серед спеціалістів по лояльності та формуванню стосунків із клієнтами панує усталена точка зору – будь-яка лояльність з’являється лише внаслідок взаємодії клієнта і компанії. Навіть найяскравіший бренд та найпривабливіша рекламна пропозиція не здатні із нічого перетворити звичайного клієнта на лояльного, якщо вони не підкріплені конкретними діями. Так виникає загальноприйнята формула відданості клієнтів: Бренд обіцяє – Персонал виконує. І якщо, боронь Боже, „персонал НЕ виконує”, то всі гучні обіцянки бренду – лише пустопорожній звук.

Читати далі →