Сучасні компанії приділяють зараз велику увагу діям, спрямованим на підвищення лояльності покупців до своїх брендів. Інколи така увага переходить всілякі межі. Але, думаю, дослідження купівельної лояльності до брендів, проведеного компанією Cognos, може дати трохи інформації для роздумів.
Читати далі →5 звичних для робочого місця практик, з якими слід покінчити. Негайно!!!
За довгі роки корпоративної роботи, деякі практики міцно вкоренилися в наших звичках. Але це зовсім не означає, що ми повинні продовжувати діяти в тому ж дусі й надалі. Навіть навпаки, деякі звички заважають нам ефективно виконувати свою роботу та досягати поставлених цілей, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk), авторка блогу Brazen Careerist.
Читати далі →Історії успіху: Людина-візник
Час від часу на сайті CNNMoney.com з’являються своєрідні історії успіху, в яких розповідається, яким чином тій чи іншій людині вдалося здійснити свою мрію, створити бізнес, досягнути цілі. Найцікавішим елементом таких історій зазвичай є розповідь про те, яким чином людині вдалося відшукати шлях до успіху, знайти справу свого життя і не втратити можливість. „Я все життя мріяв збудувати для себе справжню карету, але досі так і не зміг цього зробити, оскільки завжди був занадто зайнятий, будуючи карети для своїх клієнтів”, – стверджує герой нашої історії Герб Ендлер (Herb Andler).
Читати далі →Притча: сутність учнівства
Ібрахим аль-Каззаз якось розповідав, що замолоду він дуже хотів приєднатися до майстра, що навчає. Він розшукав мудреця й попросився до нього в учні.
– Ти ще не готовий, – сказав учитель. Але парубок наполягав.
Читати далі →П’ять звичок мільйонера
Всесвітньовідома аудитова компанія Ernst & Young провела опитування серед молодих лідерів, які взяли участь у конференції International Intern Leadership, і виявила, що 59% з них планують стати мільйонерами. Більше того – 5% молодих людей переконані, що досягнуть позначки у мільйон доларів ще до того, як їм виповниться 30 років, пише Барбара Рейнхолд (Barbara Reinhold) на сайті Comcast.net. Питання лише в тому, яким чином вони зуміють здобути цей статок…
Читати далі →Стоматолог VS. Консультант: знайдіть відмінності
Що спільного між стоматологом і консультантом? Сергій Вербицький у своєму блозі “Контакты” пропонує доволі цікаві асоціації на цю тему, намагаючись відповістити на запитання: на що схожа робота консультанта? Причому консультанта не простого, а консультанта з управління або професіонала в області стратегічного менеджменту.
Читати далі →Як помирають софтверні компанії?
У своїй надзвичайно цікавій і змістовній статті „Як помирають софтверні компанії” (How Software Companies Die) Орсон Скот Кард (Orson Scott Card) розповідає про те, чим співробітник компанії, що розробляє програмне забезпечення, відрізняється від будь-якого іншого працівника будь-якої іншої компанії та ділиться підходами, які слід застосовувати для того, щоб зберегти таку компанію.
Читати далі →Якби Google контролював ваше життя…
Google контролює вашу пошту, ваші відео, ваш календар, ваш пошук. А якби він контролював ваше життя? Корі Доктороу (Cory Doctorow) написав для журналу “Radar” оповідання про те, що трапиться, якщо Google і далі буде проростати в сучасне суспільство, а за рахунок своєї ефективності стане виконувати не тільки “сервісні”, але й державні функції. Історія хоч і фантастична, але дуже актуальна.
Читати далі →Результати 5-го (фінального) етапу другого туру GMC-2007
У п’ятницю 19 жовтня відбулася прес-конференція та великий національний коктейль, на якому були оголошені переможці другого туру змагання з менеджменту в Україні GMC-2007. Таким чином закінчилося те, чим жили і дихали 64 команди, які брали участь у другому турі змагання. Далі його продовжить лише вісім щасливчиків, яким вдалося зайняти перші місця у своїх групах. Але не нагнітатимемо далі інтригу – Creative Management.com.ua серед них не буде. У своїй (другій) групі вона зуміла посісти лише четверте місце.
Читати далі →Вік і власний бізнес: коли ж почати?
У якому віці краще починати бізнес? У юності чи коли ви станете старше й мудріше? Давайте подумаємо… Фрея Блетсо (Freya Bletsoe), засновниця і директор компанії Homefinder Group Ltd., а також дописувач популярного блогу Small Business Branding, ділиться власною думкою з цього приводу. Переклад замітки було опубліковано у блозі Howtosell.ru.
Читати далі →