Ви безперечно також знайомі із так званим принципом лідера: „завжди вперед і ні кроку назад”, який в українській інтерпретації звучить абсолютно однозначно: „або пан або пропав”. Тому деякі підприємці, які вперто не хочуть визнавати, що у їхнього бізнесу немає перспектив, готові раз за разом битися лобом об стінку, сповідуючи принцип „ніколи не здавайся”. І вони продовжуватимуть його сповідувати навіть тоді, коли залишаться без копійки в кишені а іноді – навіть без даху над головою…
Начальник-хам і як з ним боротися
Начальники, які постійно тероризують своїх підлеглих, “підкладають свиню” своїй фірмі. Принижені й ображені співробітники починають працювати набагато гірше. Цей висновок був зроблений фахівцями з Florida State University, які провели інтерв’ю з декількома десятками американців, що працюють у різних сферах бізнесу. Опитаних поєднувало одне: вони періодично ставали жертвами дурного норову своїх начальників. У контрольну групу ввійшли працюючі жителі США, які не скаржаться на поведінку босів, повідомляє Washington Profile.
Задоволеність, лояльність, споживчий досвід… а що далі?
Один з аналітиків компанії Forrester Research Брюс Темкін (Bruce Temkin) стверджує, що основною конкурентною перевагою будь-якої компанії є готовність її клієнтів ставати на її захист у будь-якій ситуації. А цього можна досягнути лише за умови, якщо у свідомості споживачів така компанія „готова заради клієнтів на все і навіть здатна поступитися власними інтересами заради інтересів споживачів”, пише блог Management IQ.
Притча: Все у твоїх руках
Дуже давно в стародавньому місті жив Майстер, оточений учнями. Найбільш здібний із них якось задумався: “Чи є питання, на яке наш Майстер не зміг би дати відповіді?”
Основне запитання кожного рекрутера!
При проходженні співбесіди, потенційні співробітники чують багато різноманітних запитань від рекрутерів та HR-менеджерів. Їх запитують про досвід, стаж, професійні навички, іноді пропонують скласти психологічні тести та іспити на спеціальність, тощо. Але тільки одне запитання повинно обов’язково бути присутнім у арсеналі кожного ефективного HR-менеджера. Ним ділиться доктор Джон Саліван (John Sullivan), названий організацією Fast Company „Майклом Джорданом рекрутингу”, пише Headhunter.com.
У бізнесу „немає слів”…
Тим спеціалістам, які до сих пір щиро вірять у силу неймінгу (від англ. Naming) для підвищення ефективності та результативності своєї компанії, буде цікаво дізнатися, що підібрати „правильне” ім’я для компанії стає дедалі складніше. Про це з’явилася навіть стаття у газеті „Відомості”.
Здатність керувати: психологічні виверти
Виявляється здатність людини справлятися з керівною роботою піддається прогнозуванню. Достатньо піддати співробітника серії ретельно підібраних психологічних тестів й імовірність помилки з новим призначенням можна звести до мінімуму. Саме це стверджують американські вчені Джордан Питерсон (Jordan Peterson) з Університету Торонто, Роберт Пів (Robert Pihl) з Університету Макгілла та Даніель Хіггінс (Daniel Higgins) із Гарвардського університету в статті “Prefrontal cognitive ability, intelligence, Big Five personality, and the prediction of advanced academic and workplace performance”, опублікованої в Journal of Personality and Social Psychology.
Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?
Серед спеціалістів по лояльності та формуванню стосунків із клієнтами панує усталена точка зору – будь-яка лояльність з’являється лише внаслідок взаємодії клієнта і компанії. Навіть найяскравіший бренд та найпривабливіша рекламна пропозиція не здатні із нічого перетворити звичайного клієнта на лояльного, якщо вони не підкріплені конкретними діями. Так виникає загальноприйнята формула відданості клієнтів: Бренд обіцяє – Персонал виконує. І якщо, боронь Боже, „персонал НЕ виконує”, то всі гучні обіцянки бренду – лише пустопорожній звук.
Лояльність до бренду відходить у минуле?
Сучасні компанії приділяють зараз велику увагу діям, спрямованим на підвищення лояльності покупців до своїх брендів. Інколи така увага переходить всілякі межі. Але, думаю, дослідження купівельної лояльності до брендів, проведеного компанією Cognos, може дати трохи інформації для роздумів.
5 звичних для робочого місця практик, з якими слід покінчити. Негайно!!!
За довгі роки корпоративної роботи, деякі практики міцно вкоренилися в наших звичках. Але це зовсім не означає, що ми повинні продовжувати діяти в тому ж дусі й надалі. Навіть навпаки, деякі звички заважають нам ефективно виконувати свою роботу та досягати поставлених цілей, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk), авторка блогу Brazen Careerist.