Час від часу на сайті CNNMoney.com з’являються своєрідні історії успіху, в яких розповідається, яким чином тій чи іншій людині вдалося здійснити свою мрію, створити бізнес, досягнути цілі. Найцікавішим елементом таких історій зазвичай є розповідь про те, яким чином людині вдалося відшукати шлях до успіху, знайти справу свого життя і не втратити можливість. „Я все життя мріяв збудувати для себе справжню карету, але досі так і не зміг цього зробити, оскільки завжди був занадто зайнятий, будуючи карети для своїх клієнтів”, – стверджує герой нашої історії Герб Ендлер (Herb Andler).
Притча: сутність учнівства
Ібрахим аль-Каззаз якось розповідав, що замолоду він дуже хотів приєднатися до майстра, що навчає. Він розшукав мудреця й попросився до нього в учні.
– Ти ще не готовий, – сказав учитель. Але парубок наполягав.
Читати далі →П’ять звичок мільйонера
Всесвітньовідома аудитова компанія Ernst & Young провела опитування серед молодих лідерів, які взяли участь у конференції International Intern Leadership, і виявила, що 59% з них планують стати мільйонерами. Більше того – 5% молодих людей переконані, що досягнуть позначки у мільйон доларів ще до того, як їм виповниться 30 років, пише Барбара Рейнхолд (Barbara Reinhold) на сайті Comcast.net. Питання лише в тому, яким чином вони зуміють здобути цей статок…
Стоматолог VS. Консультант: знайдіть відмінності
Що спільного між стоматологом і консультантом? Сергій Вербицький у своєму блозі “Контакты” пропонує доволі цікаві асоціації на цю тему, намагаючись відповістити на запитання: на що схожа робота консультанта? Причому консультанта не простого, а консультанта з управління або професіонала в області стратегічного менеджменту.
Як помирають софтверні компанії?
У своїй надзвичайно цікавій і змістовній статті „Як помирають софтверні компанії” (How Software Companies Die) Орсон Скот Кард (Orson Scott Card) розповідає про те, чим співробітник компанії, що розробляє програмне забезпечення, відрізняється від будь-якого іншого працівника будь-якої іншої компанії та ділиться підходами, які слід застосовувати для того, щоб зберегти таку компанію.
Якби Google контролював ваше життя…
Google контролює вашу пошту, ваші відео, ваш календар, ваш пошук. А якби він контролював ваше життя? Корі Доктороу (Cory Doctorow) написав для журналу “Radar” оповідання про те, що трапиться, якщо Google і далі буде проростати в сучасне суспільство, а за рахунок своєї ефективності стане виконувати не тільки “сервісні”, але й державні функції. Історія хоч і фантастична, але дуже актуальна.
Результати 5-го (фінального) етапу другого туру GMC-2007
У п’ятницю 19 жовтня відбулася прес-конференція та великий національний коктейль, на якому були оголошені переможці другого туру змагання з менеджменту в Україні GMC-2007. Таким чином закінчилося те, чим жили і дихали 64 команди, які брали участь у другому турі змагання. Далі його продовжить лише вісім щасливчиків, яким вдалося зайняти перші місця у своїх групах. Але не нагнітатимемо далі інтригу – Creative Management.com.ua серед них не буде. У своїй (другій) групі вона зуміла посісти лише четверте місце.
Вік і власний бізнес: коли ж почати?
У якому віці краще починати бізнес? У юності чи коли ви станете старше й мудріше? Давайте подумаємо… Фрея Блетсо (Freya Bletsoe), засновниця і директор компанії Homefinder Group Ltd., а також дописувач популярного блогу Small Business Branding, ділиться власною думкою з цього приводу. Переклад замітки було опубліковано у блозі Howtosell.ru.
10 бізнесів, які пора занести до „Червоної книги”
Подібно до рідкісних видів тварин та рослин нашої планети, існують і бізнеси, які опинилися на межі вимирання. Проте, на відміну від тваринного та рослинного світу, світ бізнесу не завжди потребує збереження. Навіть навпаки, що швидше власники відмовляться від ведення програшної справи – то більше енергії, нервів та коштів збережуть. Інтернет-портал MSNBC наводить список із 10 бізнесів, які опинилися на межі вимирання.
Google: Весь світ на шворці…
У одному із останніх випусків онлайн журналу CNNMoney.com з’явилася стаття під провокаційною назвою: „Чому Google потрібно здійснювати інвестиції у Microsoft”. Щоправда, логічних пояснень, чому ж пошуковий (а тепер і програмний) гігант повинен забезпечувати коштами одного зі своїх конкурентів, так і не було наведено. Все ж у статті доволі цікаво простежувалося, яким чином набуває могутності ця гігантська компанія, і як вже найближчим часом вона може здобути вплив фактично на будь-який бізнес, дотичний до Інтернету.