Оригінальним підходом до планування кар’єри та професійного зростання ділиться Марк Ендрісен (Marc Andreessen) у своєму блозі PMarcA.com. Він щиро переконаний, що основним правилом кар’єрного планування є обіцянка ніколи не планувати свою кар’єру. Вважаєте, що це повна нісенітниця? Тоді вам не варто читати далі…
Читати далі →Періодична таблиця… елементів брендінгу
Брендон Фріц (Brandon Fritz), консультант із маркетингу і брендінгу компанії Kolbrener, явив світу своє креативне бачення основних елементів брендінгу в загальному маркетинговому оточенні. Він, подібно періодичній системі хімічних елементів Менделєєва, створив таблицю термінів еволюції бренду (Table of Brand Evolution Terms). Потрібно визнати, вийшло надзвичайно наочно.
Читати далі →Результати третього етапу другого туру змагання GMC-2007
Закінчився третій етап другого туру змагання „Global Management Challenge 2007”. Для команди Creative Management.com.ua він став успішним та сумним водночас. Успішним – тому що команді таки вдалося піднятися в рейтингу аж на дві позиції та посісти друге місце у групі. Сумним – тому що розрив між командою Creative Management.com.ua та лідерами групи, командою INTERPIPE PRIME (треба віддати їм належне) практично не скоротився.
Читати далі →Смерть через PowerPoint і як від неї врятуватися
У світі більше 300 мільйонів користувачів програми PowerPoint. Вони проводять майже 30 мільйонів презентацій щодня. Приблизно мільйон презентацій іде прямо зараз. Половина з них – просто нестерпні. БАГАТО людей карають один одного поганими презентаціями. Вони всі МЕРТВІ! Ну, майже.
Читати далі →Як заробляти гроші не виходячи з дому…
Люди, які зневірилися у економічній спроможності свого роботодавця, часто шукають додаткових способів заробітку, працюючи з дому. Видання CNNMoney.com пропонує кілька порад таким працівникам. А якщо Ви вважаєте такий спосіб цілком придатним для заробітку, можливо ці поради знадобляться й Вам…
Читати далі →Притча: Вогонь і три метелики
Якось три метелики побачили палаючу свічку і прийнялися міркувати про природу вогню. Одна, підлетівши до полум’я, повернулася й сказала:
– Вогонь світить.
Читати далі →Реальна робота у віртуальному світі
Рей Гіордано (Ray Giordano) зумів отримати керівну посаду у провідній харчовій компанії, видаючи себе за іншу людину. Ні, він не робив пластичної операції і не змінював колір волосся. Просто для пошуку роботи він використав віртуальну реальність, пише MSNBC.com.
Читати далі →Другий етап другого туру GMC-2007. Результати
Закінчився другий етап другого туру змагання “Global Management Challenge 2007”. На превеликий жаль, команді Creative Management.com.ua не вдалося покращити своїх результатів. Навіть навпаки – цього разу вони опинилися на четвертому місці у групі. І хоча вартість акцій їхньої віртуальної компанії порівняно із попереднім кварталом доволі суттєво зросла, все ж це не допомогло піднятися в рейтингу. А розрив між Creative Management.com.ua та її основними конкурентами – командою INTERPIPE PRIME – лише збільшився.
Читати далі →“Крадіжки” робочого часу у роботодавців
Всі ми, якщо казати відверто, частку робочого часу витрачаємо на речі, які з власне роботою аж ніяк не пов’язані. Хтось грає в ігри, хтось інтенсивно спілкується у чаті або в “асьці”, хтось піклується про регулярне поповнення своєї фотогалереї… Цей список можна довго продовжувати. І це, в принципі, нормально. Адже, наприклад, у Google кожен співробітник має 2 години у робочий день, які він може витрачати на власні потреби. Але, як кажуть, треба мати міру. Нещодавно служба Gallup провела опитування “крадіжок” робочого часу у роботодавців. Результати виявилися доволі несподіваними, пише Washington Profile.
Читати далі →У яких випадках краще забути про гордість?
Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.
Читати далі →