Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходи

Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходиДумаю, що кожному з нас час від часу спадає на думку якась безглузда ідея. І, як правило, ми ставимося до неї з великою долею іронії. У найкращому разі про неї довідаються ваші друзі, у гіршому – такі ідеї просто розчиняються в буденній суєті і, врешті решт, забуваються. Але навіть на найдурніших винаходах можна заробити аж ніяк не дурні мільйони. У якості підтвердження цих слів блог MadConomist.com опублікував список найбільш ідіотських ідей, що приносять їхнім творцям величезні гроші.

Читати далі →

Споживачам начхати на бренди…

Споживачам начхати на бренди...Більшість директорів з маркетингу та бренд-менеджерів навіть чути не захочуть про те, що споживачі байдуже ставляться до брендів. Але саме таким одкровенням ділиться Лора Райс (про яку ми вже неодноразово згадували у цьому блозі і на сайті Management.com.ua), у своєму блозі The Origin of Brands.

Читати далі →

Чи погодилися б Ви працювати менше і заробляти менше?

Чи погодилися б Ви працювати менше і заробляти менше?Компанія Harris Interactive опублікувала результати доволі цікавого опитування жителів 6-ти країн: США, Великобританії, Франції, Німеччини, Іспанії й Італії. Європейці й американці висловилися про те, як їм працюється, пише Washington Profile.

Читати далі →

Я хворий… На роботу не прийду!..

Я хворий... На роботу не прийду!..Якщо разом із дзвінком будильника у вас хоча б раз виникало шалене бажання зателефонувати керівникові і, поскаржившись на хворобу, взяти вихідний. Більше того, якщо, відмовившись йти на компроміс із совістю, ви таки взяли трубку мобільного і жалібним голосом попросили менеджера дозволити вам залишитися вдома – значить ви мало чим відрізняєтеся від двох третин американських працівників…

Читати далі →

Результати четвертого етапу другого туру змагання GMC-2007

GMC-2007Залишився позаду передостанній етап другого туру змагання з менеджменту Global Management Challenge – 2007. Що ж, мусимо із сумом визнати, що амбітні цілі команди Creative Management.com.ua поки що залишаються недосягненими. Більше того, за результатами четвертого етапу команда уступила ініціативу ще одному своєму суперникові – Команді ЛОГРУС, перевага над яким у минулому етапі складала Eur 0,007. Цього разу ми опинилися на третьому місці у групі.

Читати далі →

Нейромаркетинг прийде на допомогу?

Нейромаркетинг прийде на допомогу?Зараз вже нікого не дивує, що маркетологи у своїй діяльності використовують різні психологічні штучки. А як до того, що вони перетворюються у майже медичних дослідників, застосовуючи у своїй роботі останні досягнення науки? Про один із нових прийомів у їхній практиці, що називається нейромаркетинг, пише BusinessWeek, переклад опубліковано на “Хабрахабрі”. Він передбачає сканування мозку (!) споживачів у процесі перегляду реклами та споживання продуктів.

Читати далі →

Чи ненавидите ви свою роботу?

Чи ненавидите ви свою роботу?Кожна людина частково недолюблює свої щоденні обов’язки. Адже якби робота була суцільним задоволенням – вона б перетворилася на гру… або хобі!.. Якщо ви погоджуєтеся із цим твердженням – тоді вам не завадить переосмислити свій підхід до праці, переконана експерт з мотивації та професійний тренер, авторка сайту QueenOfUp.com, Джоан Хертлі (Joan Hartley).

Читати далі →

Споживачі-песимісти здатні знищити репутацію солідної фірми

Споживачі-песимісти здатні знищити репутацію солідної фірмиВиявляється, люди більше схильні сприймати негативну, ніж позитивну інформацію. Цей досить несподіваний висновок був зроблений на основі серії простих експериментів психологів з Університету Індіани (Indiana University), пише Washington Profile.

Читати далі →

Планування кар’єри VS Використання можливостей

Планування кар’єри VS Використання можливостейОригінальним підходом до планування кар’єри та професійного зростання ділиться Марк Ендрісен (Marc Andreessen) у своєму блозі PMarcA.com. Він щиро переконаний, що основним правилом кар’єрного планування є обіцянка ніколи не планувати свою кар’єру. Вважаєте, що це повна нісенітниця? Тоді вам не варто читати далі…

Читати далі →

Періодична таблиця… елементів брендінгу

Періодична таблиця... елементів брендінгуБрендон Фріц (Brandon Fritz), консультант із маркетингу і брендінгу компанії Kolbrener, явив світу своє креативне бачення основних елементів брендінгу в загальному маркетинговому оточенні. Він, подібно періодичній системі хімічних елементів Менделєєва, створив таблицю термінів еволюції бренду (Table of Brand Evolution Terms). Потрібно визнати, вийшло надзвичайно наочно.

Читати далі →