Якось три метелики побачили палаючу свічку і прийнялися міркувати про природу вогню. Одна, підлетівши до полум’я, повернулася й сказала:
– Вогонь світить.
Читати далі →Якось три метелики побачили палаючу свічку і прийнялися міркувати про природу вогню. Одна, підлетівши до полум’я, повернулася й сказала:
– Вогонь світить.
Читати далі →Рей Гіордано (Ray Giordano) зумів отримати керівну посаду у провідній харчовій компанії, видаючи себе за іншу людину. Ні, він не робив пластичної операції і не змінював колір волосся. Просто для пошуку роботи він використав віртуальну реальність, пише MSNBC.com.
Закінчився другий етап другого туру змагання “Global Management Challenge 2007”. На превеликий жаль, команді Creative Management.com.ua не вдалося покращити своїх результатів. Навіть навпаки – цього разу вони опинилися на четвертому місці у групі. І хоча вартість акцій їхньої віртуальної компанії порівняно із попереднім кварталом доволі суттєво зросла, все ж це не допомогло піднятися в рейтингу. А розрив між Creative Management.com.ua та її основними конкурентами – командою INTERPIPE PRIME – лише збільшився.
Всі ми, якщо казати відверто, частку робочого часу витрачаємо на речі, які з власне роботою аж ніяк не пов’язані. Хтось грає в ігри, хтось інтенсивно спілкується у чаті або в “асьці”, хтось піклується про регулярне поповнення своєї фотогалереї… Цей список можна довго продовжувати. І це, в принципі, нормально. Адже, наприклад, у Google кожен співробітник має 2 години у робочий день, які він може витрачати на власні потреби. Але, як кажуть, треба мати міру. Нещодавно служба Gallup провела опитування “крадіжок” робочого часу у роботодавців. Результати виявилися доволі несподіваними, пише Washington Profile.
Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.
Нарешті розпочався другий тур змагання Global Management Challenge і сьогодні ми вже можемо поділитися із Вами першими результатами діяльності на ринку віртуальної компанії Creative Management.com.ua. І з цих результатів стає очевидно – боротьба у другому турі буде запеклою. Але це й не дивно, адже на кону вихід у фінал, а потрапити туди зможе лише один із восьми…
Всесвітня мережа Інтернет доклала чимало зусиль для формування серед працівників стереотипу, що всі боси – негідники. І якщо ви займаєте управлінську посаду, вочевидь, цей стереотип грає зовсім не на вашу користь. Але, можливо, причини таких стереотипів дійсно приховуються у поведінці керівників. То як же стати хорошим босом? Нижче наведено кілька порад від management-issues.
Якось осел фермера провалився в криницю. Поки фермер думав, що йому робити, тварина годинами видавала жалібні звуки. Нарешті фермер прийняв рішення, він зважив, що осел уже старий, та й криниця себе вичерпала. Тобто немає сенсу витрачати зусилля заради того, щоб витягати старого осла. І він попросив всіх своїх сусідів допомогти йому закопати криницю. Всі разом узялися за лопати і стали кидати землю вниз.
BusinessWeek ще раз нагадує своїм читачам, що дедалі більша кількість компаній переймається наявністю у її рядах блогерів та учасників соціальних мереж. Вони побоюються, що такі співробітники можуть розкрити секрети компанії в онлайні. Це дійсно іноді трапляється і має для компаній доволі серйозні наслідки…
У блозі „Джобр” була опублікована, на мою думку, доволі цікава замітка про особливий тип офісних працівників, результативність яких ставиться під дуже великий сумнів. Їх назвали «мильними бульбашками» і зробили своєрідну класифікацію. Сподіваюся, у цьому списку Ви не знайдете себе 🙂