Сьогодні мабуть складно відшукати людину, яка б не чула про такі технологічні новинки, як iPod чи iPhone. Проте, компанія Apple схоже вирішила піти навіть далі. І, можливо, в не такому вже й далекому майбутньому на ринку з’явиться ще один продукт із приставкою „і-”– iCar. Принаймні, генеральний директор Apple Стів Джобс вже мав розмову із керівником Volkswagen Мартіном Вінтеркорном (Martin Winterkorn), пише MSNBC.
Як правильно вибачатися
Як відомо, існує багато способів і фраз для вираження вибачення. У бізнесі ввічливість важлива як ніде. Але чи всі ми знаємо, як не відштовхнути (не образити) клієнта, коли говоримо стандартні, нібито ввічливі, фрази? Професійний блогер Yehuda Berlinger ділиться своїм переліком правильних і неправильних вибачень.
Якщо у вас хоча б 1% необхідних навичок – займіться адмініструванням бізнесу
Група спеціалістів із різних європейських шкіл бізнесу провела атестації працівників бізнес-адміністрацій у декількох регіонах України. Звіти про це прозвучали на XII Міжнародній Конференції Європейської Ради із Бізнес-Освіти (XII Annual International Conference ECBE, European Council for Business Education), яка проводилася 1–2 червня в Києві. Результати просто неймовірні…
Результати жеребкування до другого туру GMC-2007
Закінчилося літо – пора відпочинку та відпусток. І разом із початком осені до нас наблизився другий тур міжнародного змагання з менеджменту Global Management Challenge 2007. Команди відпочили, набралися сил, і готові з новим завзяттям братися до боротьби. А тим часом стали відомі результати жеребкування і склад восьми груп, які візьмуть участь у другому турі змагання, що почнеться 11 вересня…
Головоломки, якими випробовують нас омріяні роботодавці…
Мрієте працювати програмістом у передовій технологічній компанії світу? В такому випадку вам не завадить дізнатися, скільки м’ячиків для гольфу поміститься в автобусі. Або яку плату слід попросити за те, щоб помити всі вікна у Сіетлі. Чи, зрештою, чому ж каналізаційні люки роблять круглими, а не, скажімо, прямокутними чи квадратними. Цими та іншими головоломками передових технологічних компаній ділиться на своїх електронних сторінках журнал CNNMoney.com.
Найсентиментальніші рекламні ролики
Сайт про рекламу Adme.ru підготував список найбільш сентиментальних роликів, створених різними рекламними агентствами світу. Що ж, підготуйте сльози розчулення, оскільки вони вам певне знадобляться при перегляді цих шедеврів 🙂
Одкровення колишнього спамера…
У кожного свої уявлення про бізнес. На секрет, що дехто вважає нормою отримувати прибуток нечесним шляхом. Саме так, „по-чорному” заробляв кошти на існування Ед – колишній спамер, який завдяки своїй протизаконній діяльності зумів досягнути прибутку $10000 – $15000 на тиждень. Сьогодні він щиро кається і відкриває таємниці своєї „професії”, пише InfoWorld.com.
Майбутнє серед нас…
Згадую одну з недавніх зустрічей із відомою і шанованою мною представницею гуманітарних наук з української діаспори у США. Як водиться на таких зустрічах, обігрався широкий спектр питань, що стосуються розвитку України. Політика, освіта, економіка, література, історія, погляди, цінності (гуманітарії вперто називають цінності „вартостями”) тощо. Слово за слово, комунікаційна гра, і, як водиться, провокація через жорсткіші, хоч і загальні питання. За правилом ”супутника”, у спокійній розмові з незнайомими людьми, яких, можливо, ніколи не побачиш, можуть часто проявитись якісь глибинні думки, які у поточних справах, можливо, і не розвинулись би у певні твердження.
Заради «красного слівця»…
Як часто ми оперуємо всілякими термінами (поняттями), навіть не вникаючи в їх суть, а іноді й зовсім заради «красного слівця»? Думаю, що подібним грішать багато хто. У своєму постингу на BrandAid Ігор Потисєв піднімає тему вживання маркетингових термінів. Він стверджує, що в маркетингу всі вживають терміни, часто не розуміючи їх. Значення цих термінів змінюється не тільки від того, хто їх вимовляє, але й кому вони адресовані й у якій ситуації. У якості прикладу Ігор наводить широко анонсований нещодавній «ребрендінг UMC».
Цінність клієнтів
Клієнти мають неабияку цінність для вашої компанії вже хоча б тому, що: по-перше, вони купують у вас певні товари чи сервіси, а по-друге, вони, можливо, будуть продовжувати купувати у вас ці товари та сервіси у майбутньому. І саме другий аспект повинен стати вашим фокусом та метою, до якої ви будете прагнути, пише блог Customer Evangelism.