Найсентиментальніші рекламні ролики

Найсентиментальніші рекламні роликиСайт про рекламу Adme.ru підготував список найбільш сентиментальних роликів, створених різними рекламними агентствами світу. Що ж, підготуйте сльози розчулення, оскільки вони вам певне знадобляться при перегляді цих шедеврів 🙂

Читати далі →

Одкровення колишнього спамера…

Одкровення колишнього спамера...У кожного свої уявлення про бізнес. На секрет, що дехто вважає нормою отримувати прибуток нечесним шляхом. Саме так, „по-чорному” заробляв кошти на існування Ед – колишній спамер, який завдяки своїй протизаконній діяльності зумів досягнути прибутку $10000 – $15000 на тиждень. Сьогодні він щиро кається і відкриває таємниці своєї „професії”, пише InfoWorld.com.

Читати далі →

Майбутнє серед нас…

Майбутнє серед нас...Згадую одну з недавніх зустрічей із відомою і шанованою мною представницею гуманітарних наук з української діаспори у США. Як водиться на таких зустрічах, обігрався широкий спектр питань, що стосуються розвитку України. Політика, освіта, економіка, література, історія, погляди, цінності (гуманітарії вперто називають цінності „вартостями”) тощо. Слово за слово, комунікаційна гра, і, як водиться, провокація через жорсткіші, хоч і загальні питання. За правилом ”супутника”, у спокійній розмові з незнайомими людьми, яких, можливо, ніколи не побачиш, можуть часто проявитись якісь глибинні думки, які у поточних справах, можливо, і не розвинулись би у певні твердження.

Читати далі →

Заради «красного слівця»…

Заради «красного слівця»...Як часто ми оперуємо всілякими термінами (поняттями), навіть не вникаючи в їх суть, а іноді й зовсім заради «красного слівця»? Думаю, що подібним грішать багато хто. У своєму постингу на BrandAid Ігор Потисєв піднімає тему вживання маркетингових термінів. Він стверджує, що в маркетингу всі вживають терміни, часто не розуміючи їх. Значення цих термінів змінюється не тільки від того, хто їх вимовляє, але й кому вони адресовані й у якій ситуації. У якості прикладу Ігор наводить широко анонсований нещодавній «ребрендінг UMC».

Читати далі →

Цінність клієнтів

Цінність клієнтівКлієнти мають неабияку цінність для вашої компанії вже хоча б тому, що: по-перше, вони купують у вас певні товари чи сервіси, а по-друге, вони, можливо, будуть продовжувати купувати у вас ці товари та сервіси у майбутньому. І саме другий аспект повинен стати вашим фокусом та метою, до якої ви будете прагнути, пише блог Customer Evangelism.

Читати далі →

Равлик на дереві

Равлик на деревіМайстра якось запитали, чи відчував він коли-небудь розчарування тому, що його зусилля приносять менше плодів, ніж йому хотілося б. У відповідь Майстер розповів історію про равлика, який почав підніматися по вишневому дереву холодним, вітряним днем запізнілої весни.

Читати далі →

Про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компаній

Про локшину, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компанійСеред багатьох людей існує переконання, що робота у великій компанії – це дуже добре. Але не завжди маленькі робітники-гвинтики у величезній машині корпорації почувають себе так добре й захищено, як було обіцяно при працевлаштуванні. Автор блогу “Антикорпоратив: Блог Переходного Периода” цікаво і з гумором розповідає про негативний бік роботи у великих організаціях, а також про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками таких компаній.

Читати далі →

Робота майбутнього №1

Робота майбутнього №1: організатор онлайн-спільнотЯкі роботи й професійні навички будуть затребувані в майбутньому? Для Сета Годіна (Seth Godin) це не питання. Він стверджує, що організатор онлайн-спільнот – це саме та людина, яка буде завжди затребувана. Переклад замітки Сета Годіна розміщено у блозі Howtosell.ru.

Читати далі →

Притча: Насолоджуйтеся своєю кавою!

Якось група успішних випускників, які зробили чудову кар’єру, прийшли у гості до свого старого професора. Звичайно ж, незабаром розмова зайшла про роботу — випускники скаржилися на численні труднощі та життєві проблеми…

Читати далі →