Заради «красного слівця»…

Заради «красного слівця»...Як часто ми оперуємо всілякими термінами (поняттями), навіть не вникаючи в їх суть, а іноді й зовсім заради «красного слівця»? Думаю, що подібним грішать багато хто. У своєму постингу на BrandAid Ігор Потисєв піднімає тему вживання маркетингових термінів. Він стверджує, що в маркетингу всі вживають терміни, часто не розуміючи їх. Значення цих термінів змінюється не тільки від того, хто їх вимовляє, але й кому вони адресовані й у якій ситуації. У якості прикладу Ігор наводить широко анонсований нещодавній «ребрендінг UMC».

Читати далі →

Цінність клієнтів

Цінність клієнтівКлієнти мають неабияку цінність для вашої компанії вже хоча б тому, що: по-перше, вони купують у вас певні товари чи сервіси, а по-друге, вони, можливо, будуть продовжувати купувати у вас ці товари та сервіси у майбутньому. І саме другий аспект повинен стати вашим фокусом та метою, до якої ви будете прагнути, пише блог Customer Evangelism.

Читати далі →

Равлик на дереві

Равлик на деревіМайстра якось запитали, чи відчував він коли-небудь розчарування тому, що його зусилля приносять менше плодів, ніж йому хотілося б. У відповідь Майстер розповів історію про равлика, який почав підніматися по вишневому дереву холодним, вітряним днем запізнілої весни.

Читати далі →

Про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компаній

Про локшину, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компанійСеред багатьох людей існує переконання, що робота у великій компанії – це дуже добре. Але не завжди маленькі робітники-гвинтики у величезній машині корпорації почувають себе так добре й захищено, як було обіцяно при працевлаштуванні. Автор блогу “Антикорпоратив: Блог Переходного Периода” цікаво і з гумором розповідає про негативний бік роботи у великих організаціях, а також про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками таких компаній.

Читати далі →

Робота майбутнього №1

Робота майбутнього №1: організатор онлайн-спільнотЯкі роботи й професійні навички будуть затребувані в майбутньому? Для Сета Годіна (Seth Godin) це не питання. Він стверджує, що організатор онлайн-спільнот – це саме та людина, яка буде завжди затребувана. Переклад замітки Сета Годіна розміщено у блозі Howtosell.ru.

Читати далі →

Притча: Насолоджуйтеся своєю кавою!

Якось група успішних випускників, які зробили чудову кар’єру, прийшли у гості до свого старого професора. Звичайно ж, незабаром розмова зайшла про роботу — випускники скаржилися на численні труднощі та життєві проблеми…

Читати далі →

Практичне втілення теорій… в онлайні!

Практичне втілення теорій... в онлайні!Для людей, які переконані, що онлайн-світи на зразок Second Life та онлайн-ігри, такі як World of Warcraft, не можуть слугувати жодній іншій цілі, окрім розваг, настав час переосмислити свою позицію. Професори бізнес-шкіл та економісти-дослідники звертаються до цих віртуальних світів, вважаючи їх динамічними лабораторіями де можна проводити найостанніші досліди та перевіряти життєздатність тих чи інших теорій, пише Business Week.

Читати далі →

Скільки коштує найдорожчий домен?

Скільки коштує найдорожчий домен?Домен Business.com було продано спеціалізованій пошуковій компанії R. H. Donnelly за $350 млн., пише Wired. Чималі гроші, як для вартості доменного імені, чи не так? Навіть якщо на цьому домені вже перебуває сайт, який приносить $15 млн. прибутку на рік. Виходить, що сайт було продано за неймовірний 23-річний прибуток!!! Водночас вартість домену виявилася у 47 разів більшою, ніж Джейк Вайнбаум (Jake Winebaum) та Скай Дейтон (Sky Dayton) заплатили за нього у 1999-му році.

Читати далі →