Майстра якось запитали, чи відчував він коли-небудь розчарування тому, що його зусилля приносять менше плодів, ніж йому хотілося б. У відповідь Майстер розповів історію про равлика, який почав підніматися по вишневому дереву холодним, вітряним днем запізнілої весни.
Американські бренди здають позиції…
Відповідно до даних нового маркетингового дослідження, проведеного компанією GfK Roper Consulting, в світі спостерігається різке падіння популярності американських брендів, пише Adworker.ru.
Про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компаній
Серед багатьох людей існує переконання, що робота у великій компанії – це дуже добре. Але не завжди маленькі робітники-гвинтики у величезній машині корпорації почувають себе так добре й захищено, як було обіцяно при працевлаштуванні. Автор блогу “Антикорпоратив: Блог Переходного Периода” цікаво і з гумором розповідає про негативний бік роботи у великих організаціях, а також про “локшину”, яка навішується на вуха співробітників керівниками таких компаній.
Робота майбутнього №1
Які роботи й професійні навички будуть затребувані в майбутньому? Для Сета Годіна (Seth Godin) це не питання. Він стверджує, що організатор онлайн-спільнот – це саме та людина, яка буде завжди затребувана. Переклад замітки Сета Годіна розміщено у блозі Howtosell.ru.
Притча: Насолоджуйтеся своєю кавою!
Якось група успішних випускників, які зробили чудову кар’єру, прийшли у гості до свого старого професора. Звичайно ж, незабаром розмова зайшла про роботу — випускники скаржилися на численні труднощі та життєві проблеми…
Читати далі →Практичне втілення теорій… в онлайні!
Для людей, які переконані, що онлайн-світи на зразок Second Life та онлайн-ігри, такі як World of Warcraft, не можуть слугувати жодній іншій цілі, окрім розваг, настав час переосмислити свою позицію. Професори бізнес-шкіл та економісти-дослідники звертаються до цих віртуальних світів, вважаючи їх динамічними лабораторіями де можна проводити найостанніші досліди та перевіряти життєздатність тих чи інших теорій, пише Business Week.
Скарга як подарунок
Якщо Ви досі сумніваєтесь, що скарга клієнта насправді є подарунком для компанії, спробуйте замислитися над твердженнями, які пропонує нам блог Customer Evangelism.
Скільки коштує найдорожчий домен?
Домен Business.com було продано спеціалізованій пошуковій компанії R. H. Donnelly за $350 млн., пише Wired. Чималі гроші, як для вартості доменного імені, чи не так? Навіть якщо на цьому домені вже перебуває сайт, який приносить $15 млн. прибутку на рік. Виходить, що сайт було продано за неймовірний 23-річний прибуток!!! Водночас вартість домену виявилася у 47 разів більшою, ніж Джейк Вайнбаум (Jake Winebaum) та Скай Дейтон (Sky Dayton) заплатили за нього у 1999-му році.
Будьте обережні зі своїми мріями про власний домашній бізнес…
Настав час признатися – рано чи пізно кожен із нас починає мріяти про власний бізнес. Навіть топ-менеджери передових компаній часто перетворюються на справжнісіньких дітей, коли йдеться про ведення власної справи. Та чи таким вже яскравим і безхмарним є буття середньостатистичного фрилансера? Нижче ми маємо нагоду познайомитися із перевагами та недоліками ведення домашнього бізнесу від автора блогу Life Learning Today, який працює вільним журналістом, письменником, а також блогером протягом більш ніж трьох років.
“Убивця Google” виходить на ринок
Учора 24 липня у Сан-Франциско новий пошуковик Powerset провів першу публічну демонстрацію свого продукту. Вхід був платний: $10 для інженерів, інвесторів, дизайнерів, журналістів, студентів та осіб, які пройшли 40-й рівень у World of Warcraft. Для всіх інших – $20.