Доволі оригінальну рекламну розсилку провів ортодонтичний центр з Манчестеру. Постійні клієнти сервісу отримали поштою незвичайні посилки, які містили… ходячі зуби. Автором креативу стало місцеве рекламне агентство BJL, повідомляє E-generator.ru.
Читати далі →Гріхи співробітників…
Останнім часом на все більшій кількості вітчизняних та іноземних сайтів та у бізнес-блогах стає популярною тенденція „обсмоктувати” кісточки роботодавцям та керівникам компаній. Особливо розповсюдженими бувають розмисли про „гріхи” роботодавця, їхні негативні риси і т. п. і т. д. Такі статті часто пропонують „псевдоаналіз” характеру осіб, які володіють владою всередині компанії. Проте, вони зазвичай упускають з поля зору основну причину негативної поведінки чи характеру роботодавця/керівника: поведінку підлеглих. Цей недолік було виправлено завдяки зусиллям дописувачів сайту CNNMoney.com…
Читати далі →Вартість витівки Google склала… $5 млрд.
Компанія eBay, головний рекламодавець AdWords, зненацька оголосила, що знімає всю контекстну рекламу AdWords на території США. Оскільки ця реклама становить досить значну частку обороту AdWords, акції Google відразу звалилися на 3,5% і навіть пробили рівень підтримки $500.
Читати далі →Закінчився третій етап змагання GMC-2007
Як і варто було очікувати, після значного падіння вартості акцій, яке спіткало команду Creative Management.com.ua на другому етапі, вона не зуміла потрапити до Топ-10 лідерів. Як пам’ятаємо, тоді команда від Management.com.ua зуміла набрати лише 1,582 за акцію. Лідер же змагання, команда INTERPIPE Innovative показала куди кращий результат – 1,700. При цьому прохідним порогом до десятки лідерів став результат команди Deloitte Advisory – 1,613.
Читати далі →Блог для маркетолога
Макс Кейлгоф (Max Kalehoff) за чотири останні роки був автором та брав участь у створенні кількох блогів. Активна блогерська позиція стала основою не лише його роботи, але й особистого життя. Саме тому він вирішив поділитися своїми думками щодо ведення блогу і розповісти, чому, на його думку кожен маркетолог повинен мати свій власний щоденник. З оригіналом статті можна познайомитися у блозі MediaPost.
Читати далі →Розкажіть у своєму блозі про корпоративні секрети
Інформація про роботодавця, обстановку на робочих місцях, колегах й інших чутливих для фірм питаннях, що в 90-і роки витікала завдяки електронній пошті, зараз публікується на весь світ через блоги. У цьому переконалася рекрутингова фірма Croner, пише “Вебпланета” з посиланням на The Register.
Читати далі →Ключ до креативності
Попри усталений стереотип, що креативність – це вроджений талант, іноді ми стикаємося із ситуаціями, коли креатив з’являється внаслідок діяльності тих людей, від яких цього не очікували. На думку Едварда де Боно, автора унікальної концепції латерального мислення та легендарної теорії „Шести капелюхів мислення”, який, до речі, не так давно відвідав Київ зі своїм майстер-класом, креативність – це зовсім не талант, а радше – навичка, яку можна розвивати.
Читати далі →Яка ефективність ребрендінгу UMC
Як відомо, нинішнє літо пройде під знаком ребрендінгу компанії UMC, у ході якого UMC буде перейменована в МТС, а логотип компанії буде замінений червоно-білим яйцем. Ось як прокоментували “УНІАН” перспективи ребрендінгу UMC та його можливий вплив на показники компанії експерти мобільного ринку.
Читати далі →Працюєте з дому? Скористайтеся порадами…
Відомий у сфері інформаційних технологій сайт Silicon.com вирішив провести доволі оригінальний експеримент. Керівництво компанії запропонувало всім співробітникам один день не з’являтися до офісу. Звісно, йшлося зовсім не про додатковий вихідний. Виявляється, саме таким чином ІТ-сайт вирішив на власному досвіді випробувати новітню тенденцію роботи з дому (віддаленої роботи). І ось які висновки зробили співробітники компанії…
Читати далі →“Галас” в Інтернеті забезпечує хороші продажі
Якщо інтернет-користувачі у форумах і блогах заговорили про продукт ще до того, як він був запущений – хороші продажі гарантовані. Кращим способом ініціювати цей процес буде масштабна рекламна кампанія, – таке твердження містить спільне дослідження двох підрозділів Nielsen Co. – Nielsen BuzzMetrics, що вимірює рівень “галасу” (word-of-mouth) і ACNielsen Bases, що займається тестуванням концепцій нових продуктів на споживачах перед їхнім запуском на ринок, пише MediaRevolution з посиланням на AdAge.
Читати далі →