Корпоративних рекрутерів давно вже не здивуєш різноманіттям інструментів найму, які можуть бути знайдені в Інтернеті. Вони давно вже звикли, що для перевірки даних про кандидата слід шукати відповідну інформацію у всесвітній мережі. Проте сьогодні вони починають дедалі глибше розуміти процеси, пов’язані із пошуком інформації про кандидата, що розповсюджується через блоги. Вивчення блогосфери може здобути для HR-менеджера компанії ту інформацію про кандидата, яку не знайдеш у резюме та не здобудеш під час інтерв’ю, пише Wall Street Journal.
Читати далі →Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій
До яких інформаційних джерел ви звертаєтесь, ухвалюючи рішення про покупку? Результати дослідження міжнародного PR-агентства Weber Shandwick показали, що хоча ми й віримо в те, що споживачі ухвалюють рішення про покупку, відштовхуючись від фактора «модно і сучасно», ціни і кількості функцій пристрою, насправді все виявляється далеко не так.
Читати далі →Новий маркетинг від Сета Годіна: Використовуйте рупор
“Маркетингом переривань” називає Сет Годін (Seth Godin) звичну рекламу, якою сьогодні переповнені вулиці, а також ефір радіо, телебачення та інтернету. Але на думку автора восьми маркетингових книг-бестселлерів та одного з провідних агентів змін, такий підхід до маркетингу більше не виправдовує себе, оскільки не здатен завоювати довіри споживача. А значить – нічого не вартий у довгостроковому розрізі.
Читати далі →Найбезглуздіші підходи у бізнесі
Журнал Business 2.0 опублікував черговий рейтинг «101 найдурніший хід у бізнесі» (101 Dumbest Moments in Business). Список найбільших невдах у бізнесі цього року очолив інженер Рон Вейн. Він був одним із трьох засновників компанії Apple.
Читати далі →eBay просить вибачення за зміну політики
Вебсайт аукціону eBay просить вибачення за те, що не повідомив користувачів (у даному випадку – продавців) про зміну політики розміщення списку предметів на своїх сторінках, пише BBC News.
Читати далі →Казочка про “таємного покупця”
В одній зі статей журналу “Маркетинг Менеджмент” мені дуже сподобалась казка, що відмінно ілюструє ефективність методу “таємний покупець”.
Читати далі →Про псевдо-театр чи про мистецтво прийняття рішень
У неділю відвідала театр. Вистава – «Ревізор» за твором Гоголя. Я обожнюю театр, тому мене не бентежить сучасна постановка класичної п’єси, сміливі знахідки та експерименти. Все це повинно бути в творчій майстерні. Але дещо може не просто збентежити мене, але й відштовхнути…
Читати далі →Як забезпечити функціонування власного бізнесу?
Що можна говорити про Україну, якщо навіть у Сполучених Штатах (одній з перших держав, у яких найпростіше вести бізнес), за перші два роки існування гине третина бізнес-починань, а за чотири – від загальної кількості стартапів залишається лише 44%? Можливо, в нагоді підприємцям, які не відмовляться від власного починання навіть попри невтішну статистику, стануть поради експертів CNNMoney.com.
Читати далі →Трудоголікам присвячується…
Чи знаєте ви як погано бути трудоголіком? А чи знаєте як добре бути трудоголіком? Ні? Я, відверто кажучи, також. Що ж, спробуємо розібратися.
Читати далі →Народження команди “Creative Management.com.ua”
Нарешті трапилося! У середу 18 квітня в рамках Міжнародного змагання Global Management Challenge 2007 було вперше проведено зібрання команди від Management.com.ua. Що ж. Ставки зроблені! Ставок більше немає! – проект Management.com.ua відтепер уважно слідкуватиме за кожним кроком та досягненням нової команди.
Читати далі →