Керівники використовують технології Web 2.0

Якщо сучасна компанія прагне розвивати свої бренди та підвищувати прибуток, тоді їй не обійтися без переваг технологій Web 2.0. Розуміння специфіки таких технологій допоможе уникнути найбільш розповсюджених помилок та проблем, з якими постійно стикаються компанії, які працюють в час ери блогінгу та користувацького контенту, пише Silicon.com. Аналітик компанії Gartner Скот Нельсон (Scott Nelson) стверджує: „Користувачі можуть стати найстрашнішим „нічним жахом” для компанії, якщо вони поділяться своїм негативним досвідом, пов’язаним з останньою, в Інтернеті”.

Читати далі →

Бізнес-можливості для тих, хто завжди хоче бути попереду

Життя видається набагато яскравішим та багатшим, якщо ви займаєте керівну позицію. Проте, вам не обов’язково тратити половину життя, повзучи по кар’єрній драбині. Якщо ви розпочнете власний бізнес – ви автоматично станете його керівником. Нижче наведено кілька ідей від CNNMoney.com, які, на думку експертів, є дуже вчасними і можуть посприяти у досягненні вершин успіху.

Читати далі →

Віртуальні світи коштують більше, ніж $1 млрд.

Мільйони людей сьогодні з головою поринають у онлайнові віртуальні світи. Тому й не дивно, що за даними дослідження, проведеного аналітичною компанією Screen Digest і опублікованого на сайті BBC News, об’єм ринку онлайнових ігор (massively multiplayer online games (MMOGs) перевершив $1 млрд.

Читати далі →

Білл Гейтс нарешті закінчує Гарвард

Скільки потрібно вчитися, щоб стати найбагатшою людиною у світі? 32 роки. Принаймні саме через такий термін Білл Гейтс, засновник компанії Microsoft, отримає диплом Гарварда після того, як кинув університет.

Читати далі →

Вийти на пенсію, щоб знайти роботу

Сайт CNNMoney.com розповідає історію 50-річного Отіса Брасвела (Otis Braswell), який уже більше п’яти років перебуває на пенсії. Пішовши на заслужений відпочинок у такому ранньому віці, він здобув омріяний додатковий час на спілкування з родиною та внуками. Але водночас – вивчив важливий урок – „гольф не приносить задоволення, якщо твої друзі в цей момент перебувають на роботі”. Тому, якщо ранній вихід на пенсію вже давно ввійшов до ваших планів, спершу замисліться, чим ви займете весь той час, який раніше віддавали роботі.

Читати далі →

gPhone – безкоштовний телефон від Google?

Продовжуючи тему мобільного маркетингу, не можна не звернути увагу на чергову новинку від Google, яку зараз жваво обговорюють у засобах масової інформації. А саме – плани Google випустити на ринок власний мобільний телефон gPhone. Власне ця інформація з’явилась у німецькій газеті Handelsblatt, цитати з якої наводить RBC daily.

Читати далі →

Мобільний маркетинг – нові тенденції розвитку інтернет-бізнесу

Про сучасні типи маркетингу написано так багато, що обізнану аудиторію, здається, вже неможливо здивувати новими його різновидами. Проте, в еру, коли мобільний зв’язок легко дозволяє отримувати SMS-повідомлення, працювати з електронною поштою, та обмінюватися миттєвими повідомленнями через сервіси ICQ; коли мобільні телефони перетворюються на постійних супутників більшості мешканців не лише великих міст, але й менших населених пунктів, використання маркетингових практик у сфері мобільних технологій видається неминучим…

Читати далі →

Стів Баллмер: Темпи зростання Google ­- «це безумство»

Війна між IT-гігантами Google та Microsoft не припиняється ні на мить. А про словесні дуелі між керівниками компаній майже складають легенди. Дотепність цінується найвище. Ось і нещодавно Стів Баллмер, генеральний директор Microsoft, на зустрічі із студентами Stanford Graduate School of Business порадував публіку цікавими розповідями. Зокрема, темпи зростання Google він прокоментував дуже просто ­- «це безумство».

Читати далі →

Чи може працівник залишатися лояльним, якщо змінює компанії, наче рукавички?

На перший погляд відповідь на запитання, поставлене у заголовку поста, може видатися очевидною: „Ну звісно – НІ! Адже лояльність залежить насамперед від того, що працівник готовий протягом довгого часу працювати на компанію, допомагати їй процвітати та досягати нових вершин”. Проте, варто нам лише трішечки змінити фокус бачення – як відразу проблема перестає бути настільки очевидною.

Читати далі →