Сайт CNNMoney.com розповідає історію 50-річного Отіса Брасвела (Otis Braswell), який уже більше п’яти років перебуває на пенсії. Пішовши на заслужений відпочинок у такому ранньому віці, він здобув омріяний додатковий час на спілкування з родиною та внуками. Але водночас – вивчив важливий урок – „гольф не приносить задоволення, якщо твої друзі в цей момент перебувають на роботі”. Тому, якщо ранній вихід на пенсію вже давно ввійшов до ваших планів, спершу замисліться, чим ви займете весь той час, який раніше віддавали роботі.
Читати далі →gPhone – безкоштовний телефон від Google?
Продовжуючи тему мобільного маркетингу, не можна не звернути увагу на чергову новинку від Google, яку зараз жваво обговорюють у засобах масової інформації. А саме – плани Google випустити на ринок власний мобільний телефон gPhone. Власне ця інформація з’явилась у німецькій газеті Handelsblatt, цитати з якої наводить RBC daily.
Читати далі →Мобільний маркетинг – нові тенденції розвитку інтернет-бізнесу
Про сучасні типи маркетингу написано так багато, що обізнану аудиторію, здається, вже неможливо здивувати новими його різновидами. Проте, в еру, коли мобільний зв’язок легко дозволяє отримувати SMS-повідомлення, працювати з електронною поштою, та обмінюватися миттєвими повідомленнями через сервіси ICQ; коли мобільні телефони перетворюються на постійних супутників більшості мешканців не лише великих міст, але й менших населених пунктів, використання маркетингових практик у сфері мобільних технологій видається неминучим…
Читати далі →Стів Баллмер: Темпи зростання Google - «це безумство»
Війна між IT-гігантами Google та Microsoft не припиняється ні на мить. А про словесні дуелі між керівниками компаній майже складають легенди. Дотепність цінується найвище. Ось і нещодавно Стів Баллмер, генеральний директор Microsoft, на зустрічі із студентами Stanford Graduate School of Business порадував публіку цікавими розповідями. Зокрема, темпи зростання Google він прокоментував дуже просто - «це безумство».
Читати далі →Чи може працівник залишатися лояльним, якщо змінює компанії, наче рукавички?
На перший погляд відповідь на запитання, поставлене у заголовку поста, може видатися очевидною: „Ну звісно – НІ! Адже лояльність залежить насамперед від того, що працівник готовий протягом довгого часу працювати на компанію, допомагати їй процвітати та досягати нових вершин”. Проте, варто нам лише трішечки змінити фокус бачення – як відразу проблема перестає бути настільки очевидною.
Читати далі →Як вимірювати ефективність PR?
Як вимірювати ефективність PR? Переважно, коли під час зустрічі між PR спеціалістом та його керівником (з освітою МБА) чи між PR-агенцією та клієнтом доходить до цього запитання – обов’язково виникає коротка, але все ж пауза. PR-спеціалісти набирають повні легені повітря, щоб пояснити, наскільки важливою є їхня робота для репутації компанії та успіху її продуктів і послуг на ринку. Пауза ж виникає тому, що єдиної відповіді на це запитання просто немає. Його ще не знайшли і не описали в чітких інструкціях.
Читати далі →Нова бізнес-модель: Все просто і безкоштовно!
Як перетворити публічний домен на джерело прибутку? Над цим питанням б’ється не один власник бізнесу в Інтернеті. Сайт CNNMoney.com знайомить нас ще з однією дієвою бізнес-моделлю, яка, як і все геніальне – надзвичайно проста. Складається враження, що її автор Мет Лаклір (Matt LaClear) – власник електронної бібліотеки – є одночасно як експертом з нерухомості, так і неймовірно талановитим письменником. За останні вісім місяців він видав аж чотири повноцінні художні книги, одна з яких стала бестселером. Книга, яку Мет пропонував за $50, протягом першого місяця продаж принесла йому $15 000 прибутку. Але вражає не це…
Читати далі →Що робити з “емоційністю”, коли у компанії не вистачає рук?
Майже кожен „великий” бренд побудований на емоціях. Та це й не дивно, адже люди уже не згодні платити преміум-вартість тільки за якість. Якісна продукція сьогодні швидше обов’язок, ніж визначальна характеристика якої б то не було компанії. Тому організації, які хочуть отримувати більше, змушені вигадувати нові категорії.
Читати далі →CEO Checklist
Bud Bilanich у своєму блозі розмістив так званий CEO Checklist, що був опублікований у статті Leo Hindery, засновника YES Network, у виданні Executive Leadership. Цей список є переліком найважливіших ознак, необхідних для успішної діяльності будь-якого керівника.
Читати далі →Революції 2007-го
Журнал CNNMoney.com продовжує знайомити нас зі своєю точкою зору на найбільш помітні події, які очікуються у 2007-му році. Йдеться про найбільш помітні інновації, які змінять „ландшафт” своїх галузей.
Читати далі →