Хто не чув (або не говорив) слів: „я вже йду спати – мені завтра раніше на роботу”. Як правило, вони означають стрес і потребу віддати своїй справі додатковий час. Зазвичай, вони викликають відразу як у людини, яка їх промовляє, так і у реципієнта цієї фрази. Хоча ні – у останнього вони зазвичай викликають лише жалість…
Читати далі →Релевантність брендів
Фахівці консалтингової компанії McKinsey разом з експертами з інститутів маркетингових досліджень при університетах Мюнстера, Кіля і Гамбургу провели цікаве дослідження під назвою Power Brands (“Могутні бренди”), що ґрунтується на інтернет-опитуванні серед 12 тис. споживачів з дев’яти країн. Експерти вивчали питання, коли й де потрібно робити інвестиції в розширення тієї або іншої марки, оскільки не кожна нація реагує на них однаково захоплено. Крім того, не всяка категорія продукції має однакову притягальну силу.
Читати далі →Google доводиться боротися за домен Gmail…
Пошуковий Інтернет-гігант намагається консолідувати свою торгівельну марку. Проте, у нього виникли труднощі із купівлею китайського домену Gmail, передає CNNMoney.com.
Читати далі →Без Інтернету як без рук
Мережа оплутала весь світ, зв’язала наші дії, а інколи і почуття. Без Інтернету відчуваєш себе самотнім, ніби відірваним від життя. Про бізнес я взагалі мовчу – він практично зупиняється.
Читати далі →18 помилок, через які гинуть стартапи
У блозі „Internet, WWW, SEO” здійснено аналіз 18 помилок, через які гинуть інтернет-стартапи. Відомий програміст і підприємець Пол Грехем, який ще у 1995-му році створив першу в інтернеті інтерактивну веб-програму, дає поради щодо створення інтернет-стартапів. Точніше, це застереження про помилки, яких слід уникати.
Читати далі →Хочете працювати в Google — не говоріть про гроші
Якщо ви вважаєте, що маєте всі необхідні якості для роботи в Google, то вам варто ознайомитися з деякими вимогами і «табу», що практикуються у найтехнологічній компанії світу.
Читати далі →Как преуспеть в 2007 году? – мнения гуру бизнеса
Журнал Business 2.0 задал вопрос “Как преуспеть в 2007 году?” (How to Succeed in 2007?) самым светлым умам международного бизнеса.
Читати далі →10 типів назв компаній
Про важливість назви компанії для успіху бізнесу говорилося дуже багато, лунали гучні суперечки, тривали дискусії, опоненти намагалися довести, що творення назви повинно відбуватися саме так, а не інакше. Але завжди з’являвся скептик, який наводив приклади успішних компаній, які мали „неуспішні” за твердженнями теоретиків назви. І дискусія починалася знову…
Читати далі →Hunter Hastings о новых маркетинговых стандартах
Автор и директор EMM Group Хантер Хестингс (Hunter Hastings) представил на конференции ad:tech, прошедшей в Чикаго, новое видение смысла маркетинга по отношению к метрикам, процессу и вовлечённости. Статью о его презентации опубликовали на iMedia Connection, перевод осуществлен Blog.worldwebstudio.com.
Читати далі →Як скоротити плинність кадрів?
Існують компанії та відділи, які завжди могли „похвалитися” високим рівнем плинності кадрів. До таких, наприклад, належать кол-центри великих корпорацій. Рівень плинності у деяких з них може досягати 35–70% щорічно. Щоб зарадити цій ситуації, планується створити систему, яка дасть змогу постійно контролювати ймовірність звільнення тих чи інших співробітників…
Читати далі →