Простота – сестра… успішності

Тенденція до спрощення не завжди є ознакою банальності та обниженої попсовості. Розгляньмо хоча б приклад із вітчизняними (читай – радянськими) та іноземними професорами. Перші, читаючи лекцію чи проводячи семінар, обов’язково використають у своїй промові максимально можливу кількість складних термінів та концепцій. Вони зуміють подати навіть найпростішу ідею так, що її не зрозуміють навіть найталановитіші студенти. І навпаки – іноземні науковці завжди намагаються пояснити складні ідеї простими словами, прикладами, образами. Так, щоб кожна людина в аудиторії зуміла зрозуміти, про що йдеться.

Читати далі →

Книжкові автомати почнуть діяти вже у 2007-му

В одному з попередніх постів ми вже писали про діяльність компанії Google у книжковій сфері. Проте, як виявилося, кінець епохи друкованої книги ще не настав. У всякому разі компанія On Demand Books („Книги на замовлення”) так не вважає. Вона створила Espresso – машину, яка друкує книги на замовлення. А отже купівля потрібної книги перетворюється на процес, не складніший ніж приготування порції еспрессо або придбання пачки жувальної гумки…

Читати далі →

Поганий бос? Це можна виправити!

Першочергова причина, через яку люди відчувають себе нещасними на роботі – погане управління. Нічого не може перетворити позитивне робоче оточення на негативне з більшою легкістю, ніж поганий бос. На жаль поганий бос – це не рідкість. Нещодавнє дослідження, проведене в Британії, виявило, що працівники вважають поганим кожного четвертого керівника. У Норвегії цей показник дещо нижчий – кожен п’ятий керівник вважається поганим…

Читати далі →

Не відкладайте на завтра…

„Не відкладайте на завтра того, що можна зробити сьогодні”, – хто не знає цієї простої мудрості? Професорові University of Calgary B-school Пірсу Стілу (Piers Steel), здається, вдалося розробити просту формулу боротьби з бажанням відкласти важливу роботу у довгий ящик. Його відкриття, опубліковане в журналі Business Week, складається із шести порад:

Читати далі →

Американці з’ясовували якості лідера: головне “не пересолити”

Дослідники з бізнес-шкіл Колумбійського і Стенфордського університетів з’ясовували майже вічне питання: які якості роблять людину справжнім лідером. Висновки були зроблені на основі опитування декількох тисяч співробітників американських компаній і опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Реклама Джинс у стилі «Хоррор»

Формальна причина появи реклами – представлення молодіжним мобільним брендом Джинс нової послуги „Jeans Десятка”, основний принцип якої – об’єднання друзів у спілкування за допомогою низьких тарифів. Навчені гірким досвідом своєї попередньої рекламної компанії „У новому році все може бути швидко, окрім розмов”, цього разу спеціалісти Джинс пішли новим шляхом – створили ролик у стилі фільму жахів…

Читати далі →

Чи завжди покупець правий?

Твердження, що покупець завжди правий, довгий час було своєрідною аксіомою. Чи дійсно правдиве це твердження? Звісно – ні! Але оскільки саме покупець приймає рішення щодо придбання тих чи інших товарів та послуг – за ним завжди залишається останнє слово…

Читати далі →

Спам у блогосфері

Дослідницька компанія eBiquity Group опублікувала новий звіт про спам у блогосфері (Pings, Spings, Splogs and the Splogosphere: 2007 Updates). Дослідження проводилося у період 23-27 січня 2007-го року за основі аналізу 8.8 млн. пінгів на сервісі weblogs.com. Звісно, ці дані не є репрезентативними, але показують цілком зрозумілу тенденцію.

Читати далі →