Розуміння споживачів за версією Procter & Gamble

Що тільки не вигадують великі компаніі, щоб «тісніше» прив’язати споживачів до бренду! Прикладом компанії, яка завжди намагається використати найпередовіші технології для просування своєї продукції є концерн Procter & Gamble (P&G).

Читати далі →

Бізнес в Інтернеті…

Давно минули ті часи, коли красиво розмальовані і стильно оформлені сайти-візитівки були показником успішності в Інтернеті. Сьогодні пересічний користувач мережі шукає чогось зовсім іншого: не монологу – а спілкування; не вказівок – а свободи; не потоку свідомості від одного редактора-автора-журналіста – а думок “на тему” від широкого кола учасників та зацікавлених осіб. Зрештою, право висловити свою власну думку, також буде сприйняте ним дуже позитивно…

Читати далі →

Довірливість не має меж (доведено в Білорусі)

Останнім часом мені чомусь не приходить спам від заможних «нігерийських принців». Я навіть подумав, що вони взагалі кудись зникли. Не те, щоб я за цим якось сумував, але, як з’ясувалося, спам-шахраї живуть собі і процвітають.

Читати далі →

Читайте Менеджмент@БЛОГ… тепер і у LiveJournal

З радістю поспішаємо повідомити вам приємну новину. Відтепер наш Менеджмент@БЛОГ має синдикацію із LiveJournal. Знайти його можна за адресою management-blog.livejournal.com. Сподіваємося, що таке нововведення буде корисне для наших відвідувачів і зробить користування блогом зручнішим для постійних читачів.

Читати далі →

Переможці та невдахи у світі брендів

Четвертий щорічний рейтинг брендів, який публікується компаніями Landor Associates та Penn Schoen & Berland визначив 10 переможців та 10 невдах у сфері брендінгу. Для їх визначення було опитано 2017 споживачів про їх ставлення до 92-ох брендів (продуктів та знаменитостей) – та їхні перспективи на майбутнє. До десятки переможців потрапили такі бренди як Google, Las Vegas та iPod. Невдахами ж було визнано Britney Spears, Paris Hilton та Havana…

Читати далі →

Wall Street Journal: кардинальна трансформація бізнес-моделі

Те, що паперова преса переживає кризу, визнають і самі видавці. У той час, як читачі та рекламодавці йдуть в Інтернет, видавці думають, як би перенести свій видавничий бізнес в онлайн хоча б частково. Але Wall Street Journal пішов ще далі, кардинально змінивши свою бізнес-модель.

Читати далі →

Яка нам користь від AdSense?

У недалекому минулому початок бізнесу вимагав від його засновника значних витрат, що виливалося у безкінечні кредити, які потім слід було виплачувати, а у випадку провалу – втрачати все. Сьогодні, з приходом у життя майже кожної людини технологій Інтернет, створення власних стартапів стало набагато простішим. Платформа для „швидкого старту” коштує всього $50. За ці гроші можна купити домен та 100 мегабайт „території” під сайт.

Читати далі →

Google ще навіть не починав серйозно конкурувати з Microsoft

Наприкінці року прийнято не тільки підводити підсумки своєї діяльності, але й ділитися планами на майбутнє. Про плани Google на 2007-ий рік повідав читачам InternetNews віце-президент Google Дейв Жируар (Dave Girouard), який займає ще й посаду керівника відділу корпоративних рішень. Як виявилося, за словами Дейва, його компанія ще навіть не починала серйозно конкурувати з Microsoft.

Читати далі →

Паролі, якими ми користуємося

1ancheste23nite41ancheste23nite4 – найдовший із паролів, який зареєстровано серед користувачів MySpace. Проте, таким рівнем захисту користується далеко не кожен. І дійсно, якби кожен власник поштової скриньки чи інтернет-рахунку використовував подібний пароль, тоді проблема захисту інформації, про яку так багато говорять у сучасному бізнес-середовищі, зникла б сама по собі…

Читати далі →