В гуще давно знакомых массовых методик team-building, техник продаж, НЛП-технологий, личностного роста и прочего появился ОН: новый инструмент управления бизнесом … Имя ЕМУ: “Эзотерические чудеса в бизнесе и управлении. Нестандартные методы в решении стандартных проблем. Как научиться использовать собственный внутренний потенциал Чудотворца”.
Читати далі →Хочете безкоштовний будинок?
Створювати порожній веб-сайт розміром 1000 на 1000 пікселів і продавати кожен із них за долар, як це зробив 21-річний студент Алекс Тью (Alex Tew) і завдяки чому став мільйонером – уже не модно. На зміну цій традиції прийшла нова. Автор блогу „Можливості для бізнесу” пише, що 20-ти річний студент Шейн Мерфі (Shane Murphy) вирішив отримати будинок безкоштовно.
Читати далі →Реалії майбутнього: Електронна газета
Уявіть собі, що розгортаючи ранкову газету, ви знайдете всередині гнучкий електронний екран, по якому пробігають рядки найостанніших новин. Ця фантастика може стати реальністю вже за два роки, стверджує видання silicon.com.
Читати далі →Який Ваш маркетинговий IQ?
На сайті CopernicusMarketing.com розміщено невеликий Marketing IQ test, який допоможе Вам оцінити, наскільки повно Ваші уявлення відповідають останнім досягненням науки і практики маркетингу.
Читати далі →Українець посів перше місце у світі… за спамерство!
Виявляється, що майже 80% всього спаму, який виливається на інтернет-користувачів Північної Америки та Європи, створюється приблизно 200-ма професійними спамерами (воістину, принцип Парето ☺). Більше того, імена цих спамерів, їхні клички та діяльність документуються організацією Spamhaus (можна перекласти, як „Будиночок спамерів”) у спеціальному реєстрі відомих спамерських операцій (Register Of Known Spam Operations – ROKSO).
Читати далі →Бізнес і метелики…
Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…
Читати далі →Міфи про ефективність реклами
Одна реклама, безумовно, запам’ятовується набагато краще, ніж інша. Але те, що вона запам’ятовується, чи означає це, що вона також успішна? Нижче наведені 10 міфів про рекламу, в які вірять більшість людей. Маркетологи також піддані цим міфам, коли покладаються на власний досвід або випадкове спостереження замість результатів дослідження.
Читати далі →Відкриті двері – нічний кошмар для європейського працівника
Яким чином розміщені в офісі ваші співробітники? За американською системою? Європейською? Або як-небудь? Думаю, що останній варіант явно превалює. Але ж це небезпечно впливає не тільки на фізіологічний та емоційний стан співробітників. Як наслідок, знижується працездатність працівників, що, безсумнівно, є загрозою для вашого бізнесу.
Читати далі →На роботу вас влаштують батьки…
Америка до цього вже дійшла. Можливо, ми на черзі. Як передає msnbc.msn.com, деякі батьки пишуть резюме замість своїх дітей. Інші – виступають своєрідними „представниками” дітей на різноманітних ярмарках кар’єри, приходять на співбесіди, а іноді навіть телефонують роботодавцеві, щоб з’ясувати, чому їхній дитині відмовили у працевлаштуванні.
Читати далі →Google виходить в офлайн
Компанії Google вже тісно стає в інтернет-просторі. З перемінним успіхом вона освоює офлайн-ринок. Нещодавно Google запустив тестову програму, що дозволяє сотні рекламодавців розміщувати оголошення в п’ятдесяти найпопулярніших щоденних виданнях Сполучених Штатів, зокрема, в The New York Times, The Washington Post, The Boston Globe і The Philadelphia Inquirer, повідомляє The Wall Street Journal.
Читати далі →