У блогах зараз обговорюється документ для внутрішнього використання в компанії Google під назвою “Big Goals and Directions – 2006”. Не думаю, що “витік інформації” відбувся випадково, проте досить цікаво ознайомитися із цілями, які поставив собі Google на 2006-ий рік.
Читати далі →Рейтинги довіри: американців – галузям, українських топ-менеджерів – ЗМІ
Агентство Harris Interactive опублікувало традиційний рейтинг довіри американців до різних галузей бізнесу.
Читати далі →Цитати з лекцій Джека Велша у MIT…
„Нейтронний Джек”, який понад 20 років керував General Electric і за цей час встиг здобути всесвітню славу, погодився прочитати тижневий курс у Массачусетському інституті технологій, передає MSNBC.msn.com.
Читати далі →Google – пошуковик №1 у світі
Не зважаючи на всі намагання майкрософтівського MSN та пошуковиків Yahoo захопити максимальну кількість користувачів інтернету, Google і надалі продовжує займати перше місце на ринку пошукових механізмів. Половина всіх інтернет-пошуків здійснюється саме через Google, передає CNNMoney.com.
Читати далі →День народження банера
Реклама в Інтернеті живе та процвітає з тих пір, коли веб вперше став відомий неспеціалістам. Енциклопедія Wikipedia повідомляє, що перший графічний рекламний модуль в Інтернеті, на який можна було клікнути для переходу до інформації рекламодавця, було продано у 1993-му році на сайті Global Network Navigator. Цей сайт належав американському комп’ютерному видавництву O’Reilly…
Читати далі →Список найбільш потішних «відмазок» відсутності у блозі
Через кілька днів (тижнів, або навіть місяців) відсутності блогер все ж таки повертається до свого блогу. У першому ж повідомленні зазвичай він пояснює, чому так довго був відсутній. Список найбільш потішних «отмазок» містить справжні перлини, повідомляє “Хабрахабр”.
Читати далі →10 гріхів великого Боса
Стаття під такою назвою з’явилася на всесвітньо відомому новинному сайті CNNMoney.com. І якщо ваш Бос зайде до кімнати саме в той момент, коли ви читатимете цю замітку – у вас буде лише два виходи: або звернути віконце веб-навігатора, щоб приховати інформацію, або голосно заявити, що ви пишаєтеся своїм Босом, який ламає звичні стереотипи і є просто-таки ідеальним керівником.
Читати далі →Типові і нетипові покупці
Типовий покупець вважає дорогий товар високоякісним, – до такого висновку дійшли психологи з Університету Айови (University of Iowa). Як відомо, це часто не відповідає дійсності. Однак лише незначна кількість покупців намагаються оцінити реальні якості товару, а не звертають увагу тільки на його цінові характеристики.
Читати далі →Україна – U-Crane, або Що гуру маркетингу думають про нас?
Про приїзд до України пари відомих у світі маркетингу та брендінгу батька та дочки – Ела та Лори Райс – чув кожен, хто цінує свою приналежність до світу бізнесу. На нашому сайті навіть встиг з’явитися огляд цієї, безсумнівно, унікальної події. Та коли у блозі Лори Райс (ви ж не дивуєтеся, що у Лори є блог 😉 ) з’явилася стаття про Україну – я не дозволив собі обійти цього увагою…
Читати далі →У нас буде український Гарвард?
Знаєте, яка блакитна мрія одного з наших олігархів? Поки що одного лише Віктора Пінчука? Створити навчальний заклад і готовити там класних фахівців, щоб ці дипломи котирувалися у світі. А що до діла?
Читати далі →