Навіть безсмертна група Queen колись співала: „I paid my dues. Time after time”. Та чи актуальне сьогодні твердження того, що кожній людині, яка прагне досягнути у своєму житті небувалих висот, слід починати з малого? Часткову відповідь на це запитання знайдемо у статті „Виконуйте свої обов’язки, але переконайтеся, що це допомагає вам змінюватися” (Pay your dues, but be sure to get change)…
Читати далі →Класифікація менеджерів
Прогулюючись безмежними просторами інтернету, наткнувся на доволі оригінальну класифікацію менеджерів. Всім відомо, що керівники бувають різними. Когось із них люблять і довіряють, звертаючись не лише з робочими, але й особистими проблемами. Інших навпаки – бояться. Проте, повний перелік представляє нам інтернет-журнал Headhunter. Ось як він виглядає:
Читати далі →Кого ж ваблять глузливі бренди?
Глузливі бренди користуються неабиякою популярністю серед покупців. Не вірите? Ось вам приклад. У Канаді з’явилися такі собі «Вина брудної пральні» (Dirty Laundry Wines).
Читати далі →Фінансові директори також пишуть блоги!
Щоправда, українські директори у такій діяльності поки-що помічені не були. А от англомовним – їсти не давай – тільки б блоги писати. Навіть на найбільш фінансово-директорському сайті, який так і називається: www.cfo.com – є свій блог…
Читати далі →Де б не працювати, аби-но у брендовому гіганті
Де хотіли б працювати випускники МВА й інших навчальних програм? Звичайно ж у компаніях-брендах. А точніше вам може відповісти компанія WetFeet Research & Consulting. Нещодавно вона опублікувала своєрідний рейтинг.
Читати далі →Проблема „вигорання” формується ще в школі
Із цікавим відкриттям свого дослідження на сайті management-issuses.com знайомить нас колишній вчитель (зараз – підприємець) Марк Пренскі (Marc Prensky). Він виявив, що всіх студентів та учнів можна умовно поділити на три типи:
1) ті, які самостійно мотивують себе;
2) ті, яких слід мотивувати;
3) ті, які „вигоріли” і їм не допоможе ніяка мотивація.
А вам еще не вручили «Европейский Сокол»?
Как известно, самые хитрые и изобретательные в мире люди – это спамеры. Если задуматься, то что бы мы без них делали? Они привносят в нашу жизнь столь необходимое разнообразие, заставляют отвлечься от унылых дел, а иногда и вовсе безумно смешат.
Читати далі →Чи можуть менеджери мити посуд?
Гучна назва посади не лише радує кожного працівника, який її отримує, але й змушує багатьох уявити себе більш значимими та цінними для компанії, ніж це є насправді. Небезпека того, що титул вплине на свідомість працівника, особливо загрозлива для невеликих, так званих „домашніх” компаній. Один з прикладів того, як „титули” руйнують роботу, наводиться на сайті management-issues.com.
Читати далі →The Economist & Google: майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу
Аналітичний відділ журналу „The Economist” спільно з Google нещодавно спробували визначити майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу. Вони представили результати дослідження, у ході якого були опитані фахівці 200 великих корпорацій (річний оборот 70-ти перевищує $5 млрд.)
Читати далі →Незвичайна технологія управління IT-персоналом
Російська IT-компанія розробила і втілює незвичайну технологію управління персоналом. Вона стане орендарем ресурсів IT-підрозділів великих компаній, що простоюють, наймаючи їхній персонал для роботи на сторонніх замовників.
Читати далі →