Типові і нетипові покупці

Типовий покупець вважає дорогий товар високоякісним, – до такого висновку дійшли психологи з Університету Айови (University of Iowa). Як відомо, це часто не відповідає дійсності. Однак лише незначна кількість покупців намагаються оцінити реальні якості товару, а не звертають увагу тільки на його цінові характеристики.

Читати далі →

Україна – U-Crane, або Що гуру маркетингу думають про нас?

Про приїзд до України пари відомих у світі маркетингу та брендінгу батька та дочки – Ела та Лори Райс – чув кожен, хто цінує свою приналежність до світу бізнесу. На нашому сайті навіть встиг з’явитися огляд цієї, безсумнівно, унікальної події. Та коли у блозі Лори Райс (ви ж не дивуєтеся, що у Лори є блог 😉 ) з’явилася стаття про Україну – я не дозволив собі обійти цього увагою…

Читати далі →

У нас буде український Гарвард?

Знаєте, яка блакитна мрія одного з наших олігархів? Поки що одного лише Віктора Пінчука? Створити навчальний заклад і готовити там класних фахівців, щоб ці дипломи котирувалися у світі. А що до діла?

Читати далі →

Через терни – до зірок, або Чи кожен починає із малого?

Навіть безсмертна група Queen колись співала: „I paid my dues. Time after time”. Та чи актуальне сьогодні твердження того, що кожній людині, яка прагне досягнути у своєму житті небувалих висот, слід починати з малого? Часткову відповідь на це запитання знайдемо у статті „Виконуйте свої обов’язки, але переконайтеся, що це допомагає вам змінюватися” (Pay your dues, but be sure to get change)

Читати далі →

Класифікація менеджерів

Прогулюючись безмежними просторами інтернету, наткнувся на доволі оригінальну класифікацію менеджерів. Всім відомо, що керівники бувають різними. Когось із них люблять і довіряють, звертаючись не лише з робочими, але й особистими проблемами. Інших навпаки – бояться. Проте, повний перелік представляє нам інтернет-журнал Headhunter. Ось як він виглядає:

Читати далі →

Фінансові директори також пишуть блоги!

Щоправда, українські директори у такій діяльності поки-що помічені не були. А от англомовним – їсти не давай – тільки б блоги писати. Навіть на найбільш фінансово-директорському сайті, який так і називається: www.cfo.com – є свій блог…

Читати далі →

Проблема „вигорання” формується ще в школі

Із цікавим відкриттям свого дослідження на сайті management-issuses.com знайомить нас колишній вчитель (зараз – підприємець) Марк Пренскі (Marc Prensky). Він виявив, що всіх студентів та учнів можна умовно поділити на три типи:
1) ті, які самостійно мотивують себе;
2) ті, яких слід мотивувати;
3) ті, які „вигоріли” і їм не допоможе ніяка мотивація.

Читати далі →

А вам еще не вручили «Европейский Сокол»?

Как известно, самые хитрые и изобретательные в мире люди – это спамеры. Если задуматься, то что бы мы без них делали? Они привносят в нашу жизнь столь необходимое разнообразие, заставляют отвлечься от унылых дел, а иногда и вовсе безумно смешат.

Читати далі →