Чи можуть менеджери мити посуд?

Гучна назва посади не лише радує кожного працівника, який її отримує, але й змушує багатьох уявити себе більш значимими та цінними для компанії, ніж це є насправді. Небезпека того, що титул вплине на свідомість працівника, особливо загрозлива для невеликих, так званих „домашніх” компаній. Один з прикладів того, як „титули” руйнують роботу, наводиться на сайті management-issues.com.

Читати далі →

The Economist & Google: майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу

Аналітичний відділ журналу „The Economist” спільно з Google нещодавно спробували визначити майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу. Вони представили результати дослідження, у ході якого були опитані фахівці 200 великих корпорацій (річний оборот 70-ти перевищує $5 млрд.)

Читати далі →

Незвичайна технологія управління IT-персоналом

Російська IT-компанія розробила і втілює незвичайну технологію управління персоналом. Вона стане орендарем ресурсів IT-підрозділів великих компаній, що простоюють, наймаючи їхній персонал для роботи на сторонніх замовників.

Читати далі →

Талановитий кримінал

„Серійні злочинці марнують свої таланти” – стаття з такою назвою з’явилася на сайті management-issues.com. Дослідники англійського University of Portsmouth, який знаходиться в Англії, зробили дивне відкриття. Виявляється серійний криміналітет є настільки ж талановитим, як хірурги чи пілоти. Існує лише одне „але” – злочинці не працюють хірургами. Дані, опубліковані у „Британському журналі кримінології” показують, що більшість злодіїв мають всі якості середньостатистичного експерта-професіонала.

Читати далі →

Чи можна довіряти он-лайн оглядам?

Чи є он-лайн огляди продуктів правдивими та вагомими? Це питання було піднято на сайті bazaarblog. Відповідь на нього корелює із відповіддю на запитання чи довіряєте ви вірусному маркетингу та неофіційним відгукам своїх друзів та знайомих про той чи інший продукт?..

Читати далі →

Блоги як інструмент саморозвитку

“Блоги – один із кращих інструментів для особистісного росту”, – стверджує Стів Павліна (Steve Pavlina), автор популярного блогу StevePavlina.com (Індивідуальний розвиток для розумних людей). І цілком аргументовано наводить причини, що спонукали його на таке сміливе висловлення.

Читати далі →

Вірусний маркетинг: контрольні постріли

Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.

Читати далі →

Як рекламістові достукатися до споживача?

Реклама всіх типів та різновидів настільки часто намагається влізти у свідомість пересічного громадянина, що у більшості людей вже встиг виробитися цілком закономірний режим ігнорування будь-яких рекламних повідомлень. Тобто, ми їх бачимо – але не сприймаємо і не запам’ятовуємо. Проте, вочевидь, рекламісти не згодні на те, щоб їх „дітище” ігнорували і проходили повз, не кидаючи навіть погляду у бік кольорової вивіски; перемикали телевізор під час рекламного блоку і т. п. Тому у бій іде важка артилерія!

Читати далі →

Інтернет-реклама: включіть гальма!

Інтернет-реклама перспективна, дуже перспективна і дуже-дуже… – такі епітети ми чуємо в кожному закуточку вже не тільки самої Мережі. Так, це найбільш швидкозростаючий сегмент рекламного ринку, всіляко розвивається і т.д. і т.п.

Читати далі →