„Серійні злочинці марнують свої таланти” – стаття з такою назвою з’явилася на сайті management-issues.com. Дослідники англійського University of Portsmouth, який знаходиться в Англії, зробили дивне відкриття. Виявляється серійний криміналітет є настільки ж талановитим, як хірурги чи пілоти. Існує лише одне „але” – злочинці не працюють хірургами. Дані, опубліковані у „Британському журналі кримінології” показують, що більшість злодіїв мають всі якості середньостатистичного експерта-професіонала.
Читати далі →Чи можна довіряти он-лайн оглядам?
Чи є он-лайн огляди продуктів правдивими та вагомими? Це питання було піднято на сайті bazaarblog. Відповідь на нього корелює із відповіддю на запитання чи довіряєте ви вірусному маркетингу та неофіційним відгукам своїх друзів та знайомих про той чи інший продукт?..
Читати далі →Блоги як інструмент саморозвитку
“Блоги – один із кращих інструментів для особистісного росту”, – стверджує Стів Павліна (Steve Pavlina), автор популярного блогу StevePavlina.com (Індивідуальний розвиток для розумних людей). І цілком аргументовано наводить причини, що спонукали його на таке сміливе висловлення.
Читати далі →Проявіть себе (частина 4)
Способи проявити себе від Rajesh Setty вочевидь, завоювали певну популярність на нашому блозі. Тому нижче наводимо продовження переліку способів саморозкриття.
Читати далі →Вірусний маркетинг: контрольні постріли
Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.
Читати далі →Як рекламістові достукатися до споживача?
Реклама всіх типів та різновидів настільки часто намагається влізти у свідомість пересічного громадянина, що у більшості людей вже встиг виробитися цілком закономірний режим ігнорування будь-яких рекламних повідомлень. Тобто, ми їх бачимо – але не сприймаємо і не запам’ятовуємо. Проте, вочевидь, рекламісти не згодні на те, щоб їх „дітище” ігнорували і проходили повз, не кидаючи навіть погляду у бік кольорової вивіски; перемикали телевізор під час рекламного блоку і т. п. Тому у бій іде важка артилерія!
Читати далі →Інтернет-реклама: включіть гальма!
Інтернет-реклама перспективна, дуже перспективна і дуже-дуже… – такі епітети ми чуємо в кожному закуточку вже не тільки самої Мережі. Так, це найбільш швидкозростаючий сегмент рекламного ринку, всіляко розвивається і т.д. і т.п.
Читати далі →Відновлення втраченої довіри…
…завдання не з простих, адже, як кажуть, довіра – дивна річ. Дехто дарує її без жодних вагань. Інший – довіряє тільки тим, хто це заслужив і довів на ділі. Побудуйте довіру – і ви зможете робити великі речі. Зруйнуйте її – і ви не зумієте далі прогресувати. Якщо довіру втрачено – повернути її надзвичайно важко. Проте, немає нічого неможливого. Кілька способів відновлення втраченої довіри наведено на сайті management-issues.com.
Читати далі →Хто такий наставник і з чим його „їдять”?
Вперше про наставництво, яке наш народ чомусь дуже любить називати „їхнім” словом – коучінг (coaching), я почув на конференції „Навчання персоналу…”. Точніше чув я про нього і раніше – але щоб так багато і з розстановкою – то ні!
Читати далі →Принципи ретромаркетингу від Дена… пробачте… Стівена Брауна
Професор маркетингу Стівен Браун вважає, що безмірна турбота про клієнта часом заходить занадто далеко і стає клієнтоманією. У своїй статті він призиває повернутися в той час, коли маркетинг процвітав, не потураючи споживачеві, а всіляко мучаючи його. І назвав цей підхід ретромаркетингом.
Читати далі →