Чому нам так важко змінюватися?

Старий, як світ, вислів: „Хто не хоче – шукає причини, хто хоче – шукає можливості!” якнайкраще ілюструє те, про що бояться зізнатися собі натхненники змін. Вони, самі того не підозрюючи, часто сповідують принцип: „легше сказати, ніж зробити” і взагалі відмовляються від будь-яких активних дій на виконання поставлених перед собою завдань. Чому ж так важко досягнути мети і зробити перший (а потім другий і третій) кроки до забезпечення змін? Адже, якщо ми не вміємо міняти себе, то як можна говорити про зміни у бізнесі? І про яке управління змінами взагалі може йтися?

Читати далі →

Вчимося проявляти себе

Кожен намагається проявити себе так, як вміє. І це прагнення легко зрозуміти – унікальна людина отримує унікальні можливості. А якщо зважити на те, що кожен має свої особливості – то стає зрозумілим – шлях „нагору” відкритий для всіх. Проте, довести свою особливість іноді буває дуже складно. Багато хто зневірюється, вважаючи це неможливим. Але завжди слід пам’ятати – успіх посміхається наполегливим…

Читати далі →

Консультанти та управлінці – “іконічні” посади нашого часу

Консультанти та управлінці, подібно до перукарів та зірок естради (знаменитостей) – це своєрідні „іконічні” посади XXI-го століття. Так стверджує The Work Foundation. Саме через ці чотири професії можна побачити модель сучасного робочого життя. Ці чотири ролі були вибрані не випадково. Для цього було досліджено тенденції, які впливають на професії сучасного світу, а потім відібрано тих людей, які персоніфікують їх.

Читати далі →

Межа між професійним та особистим життям розмивається?

Експерти міжнародної аудиторсько-консалтингової компанії Deloitte обіцяють, що у найближчому майбутньому зникне межа між професійним та особистим життям,. Причина – розвиток нових інформаційних технологій. Цей процес вже дуже помітний. На думку експертів, уже через кілька десятків років багато хто забудуть, що таке офіс.

Читати далі →

Пишіть зараз, а дихати будете потім

Я все думаю-міркую: чому в нашому блозі регулярно реєструються нові учасники, однак виконати таку цілком здавалося б передбачувану дію як написати новий постинг – це майже нонсенс? Адже для чогось реєструються, чимось керуються… При цьому абсолютно ніяких додаткових преференцій зареєстрованим користувачам не надається.

Читати далі →

Найбільш прибуткові професії в Україні

Вчора, 21 серпня, на сайті korrespondent.net було опубліковано статтю про найбільш прибуткові професії в Україні. Висновки навряд чи видадуться дивними – найбільш високооплачуваними професіями є посади фінансових директорів, фінансових менеджерів і головних інженерів великих промислових підприємств. Цікаво, куди із цього списку поділися генеральні директори? Невже їхні зарплати не належать до найвищих?

Читати далі →

Українська блогосфера. Де ж ти, рідненька?

У серпневому номері журналу „Домашний ПК” опубліковано невеличку статтю Максона Пуговського „Украинская блогосфера”.

Прочитавши ії я зайвий раз упевнився, що такого поняття як „українська блогосфера” не існує. Є якісь окремі більш-менш популярні блоги, які живуть переважно власним життям. Але казати про тенденцію навіть елементарної цікавості до цієї теми в Україні, на мою думку, поки що зарано (сподіваюсь, що поки що…)

Читати далі →

Три чверті працівників сфери інформаційних технологій ненавидять свою роботу

Ну то й що, що відповідно до останніх тенденцій саме інформаційні технології є найбільш перспективним і високооплачуваним місцем роботи? Що з того, що саме цій галузі пророкують щасливу долю і довге подальше зростання?..

Читати далі →

Одяг від Zimaletto. Тепер – реальність

У нашому блозі неодноразово говорилося про впливовість так званого вірусного маркетингу. Іншими словами, що у всіх на устах – те й купується краще. Проте, навіщо витрачати кошти та зусилля, намагаючись вивести в народ ім’я нового продукту чи бренду? Можна поступити набагато простіше і ефективніше – використати вже готове, всіма знане і неспровоковане у бізнесі ім’я…

Читати далі →