Спамери не здаються

Спам все підкорює світовий інтернет-простір. Зараз на частку небажаної кореспонденції доводиться 86 відсотків усього поштового трафіку. Принаймні, так підрахували в компанії Postini, що обробила в травні 25 мільярдів(!) електронних листів.

Читати далі →

Найризикований бізнес в Україні. Топ-10

Як відомо, будь-який бізнес – це ризик, про що наполегливо свідчать досвідчені підприємці. В українських реаліях цей ризик зростає багаторазово, особливо якщо мається на увазі великий бізнес. Інтернет-видання Podrobnosti.ua пропонують топ-десятку найбільш ризикованих видів бізнес-діяльності в Україні.

Читати далі →

Journal 3.0 – новий проект від Wall Street Journal

Відоме видання “Wall Street Journal” планує запустити наступного року новий проект під робочою назвою “Journal 3.0”.

Керівництво “Wall Street Journal” вирішило знову об’єднати інтернет-редакцію з журналістами з “паперової” версії, зробивши ще один крок у напрямку інтеграції “онлайну” і “офлайну” в рамках одного видання. “Journal 3.0” – це, все ж таки, друкований продукт типу таблоїду, концепція якого будується з урахуванням досвіду, накопиченого у Мережі.

Читати далі →

Футбол и экономика: прямое и косвенное влияние

Футбол оказывает прямое и косвенное влияние на мировую экономику. Часто его воздействие весьма значительно.

Известная финансовая компания Goldman Sachs опубликовала отчет, согласно которому, начиная с 1966 года, рост фондовых рынков развивающихся стран, сборные которых выиграли мировой чемпионат, в среднем превышает темпы роста фондовых рынков стран-неудачников на 9-10% (учитывался только год, когда проходил чемпионат мира по футболу). В свою очередь, страны, чьи сборные проигрывали в финале, претерпевали ущерб и на своем фондовом рынке – обычно индексы снижались на 20-25%.

Читати далі →

Шукайте в… Search.i.ua?

Просто надзвичайна подія в українському інтернеті!
Інтернет-агентство Mi[6] вчора запустило пошуковий сервіс Search.i.ua. Звичайно ж інтерфейс російською. Хтось сподівався на інше?

Читати далі →

Хто тут найтупіший?

Політика корпорацій часто залежать від опитувань, які визначають певний усереднений результат. Наприклад: „Який вид шоколаду найбільше полюбляють китайці?” або „Яке вино найчастіше п’ють африканці?”. Проте, корпорація, яка повністю довірилася опитуванню і почала випускати у Китаї білий шоколад, через деякий час може опинитися на межі банкрутства.

Читати далі →

Новий вид реклами від Google

Чергова новація від Google. Картографічний сервіс Google Maps сприяв появі нового виду реклами – на дахах будинків. Експерти прогнозують проекту успішне майбутнє.

Читати далі →

Подаруй роботодавцю трішечки своєї відпустки

Скільки днів відпустки Ви не використали в своєму житті? Чимало?
Непогано було б їх якось конвертувати, чи не так?

За даними компанії Harris Interactive, найменше відпочивають американці. У 2005-му році американці не використали 421 млн. днів (!!!) відпустки. І це при тому, що американська відпустка – одна з найкоротших серед індустріально розвинених країн світу.

Читати далі →