Вам не здавалося, що сучасна загроза епідемій має досить дивний присмак. З одного боку засоби масової інформації повідомляють інформацію, якій просто не можливо не довяряти – загроза життю лякає кожну нормальну людину. З іншого – величезні кошти, які витрачаються практично всліпу.
Читати далі →Офіс майбутнього – майже наукова фантастика (Ідеї Microsoft)
Це буде щось суперсучасне – мрія режисерів найновітніших фантастичних фільмів, феєрверк безлічі інноваційних технологій на базі Інтернету. Але не дивуйтеся, адже ідеї надходять від Microsoft.
Читати далі →У боротьбі з конкурентами Nintendo робить ставку на джойстики!!!
Керівництво японської компанії відео ігор Nintendo зуміло втілити майже фантастичну концепцію руху. Невпинно змагаючись з конкурентами – щоб задовольнити справжнього гравця, слід дуже постаратися – Nintendo зробила новий прорив у технології.
Читати далі →Скрытый, он же вирусный, он же партизанский
Наверное нет более распространенной по употреблению всевозможных словосочетаний темы, чем “маркетинг”.
Тут вам и internet marketing, и direct marketing, и word-of-mouth marketing, и buzz marketing, и различные переводные варианты: сетевой, прямой, латеральный, скрытый, агрессивный… Целое соцветие, есть где развернуться начинающему маркетологу.
Алфавитная дискриминация
До недавнего времени существовало множество исследований относительно причин и факторов, обеспечивающих карьерный успех и эффективность тех или иных групп населения на рынке труда. В качестве предмета исследования выбирались национальная или религиозная принадлежность, цвет кожи, диалект, место рождения и т.д. Как оказалось, успех может также зависеть от инициалов человека.
Читати далі →100 найвпливовіших людей світу: дивний рейтинг
Журнал Time опублікував список 100 найвпливовіших людей світу, розділивши їх на п’ять категорій: Artists & Entertainers, Scientists & Thinkers, Leaders & Revolutionaries, Heroes & Pioneers, Builders & Titans.
Читати далі →Полный ПРЕВЕД
Информация к размышлению:
Киевская дизайн-студия Allberry закончила работу над оформлением серии слабоалкогольных напитков под названием «ЙАД». Заказчиком выступила московская компания ЗАО «Алко-Холл».
Линейка коктейлей представлена четырьмя напитками: «Йад опильсинавый», «Йад йаблака», «Йад минтолавый», и, пожалуй, самое забойное название — «Йад калбасный». [www.adme.ru]
Читати далі →Технарі масово отримують MBA
У бізнес-школах усього світу зростає кількість студентів з інженерним досвідом. Лише за останній рік це число подвоїлося, а це дає змогу говорити про те, що попит на технічних MBA різко пішов вгору.
Читати далі →Корпорації нарешті звернули увагу на ринок інтернет-реклами
Добра звістка для власників потужних інтернет-ресурсів: великі корпорації приходять в інтернет у якості рекламодавців.
Читати далі →Казуси зарплати
Газета New York Times нещодавно опублікувала сенсаційну (звісно, для американців) новину: вперше за історию країни, людина, яка працює повний робочий день і отримує мінімальну зарплату, не в змозі оплатити оренду однокімнатної квартири в будь-якому місці США.
Читати далі →