eTOMомания

Большой ажиотаж в среде российской Telco-индустрии вокруг eTOM, COBIT, etc сильно напоминает аналогичную ситуацию конца прошлого века с “лучшими практиками”, заложенными в отраслевые референтные модели крупных разработчиков ПО для рынка ERP-систем.

Читати далі →

Альтернативный словарь управленческих понятий

Цитатник менеджеров украинских компаний

Ключевая компетенция компания – “В чем мы перцы”
Формализованные бизнес-процессы – Корпоративная мурзилка
Маркетинговый анализ – Посмертный учет потребностей клиентов, состояния рынка
Финансовая отчетность – Внутрифирменная хиромантия
Хороший руководитель – «Не тревожный» руководитель
Харизма – Двигатель регресса (начиная с определенного этапа развития компании)

Читати далі →

Лінгвістичний кретинізм

Ні, розмова йде не про стиль висловлювань управлінця, не про досконалість мовних зворотів та вишуканість мови при спілкуванні з колегами. Все значно гірше, йдеться про понятійний апарат, який дарують нам перекладачі та викладачі-аматори в управлінських дисциплінах. Згадую, як одна з секретарок у клієнта пояснювала меншу здатність жінок орієнтуватись на місцевості як „географічний кретинізм”. Хочеться, щоб ми всі позбавились нашої спільної вади – „лінгвістичного кретинізму”.

Читати далі →

Спамер має сидіти за гратами!

“За оцінками компанії Postini, нині 10 з кожних 12-ти (82.1%) всіх повідомлень, що відправляються електронною поштою, є спамом – небажаними посланнями. За три роки (підрахунки велися з січня 2002-го року) кількість спам-листів зросла на 65%. Один з кожних 112-ти електронних листів містить комп’ютерний вірус. Зараз в світових телекомунікаційних мережах циркулюють більше 815.2 тис. різних вірусів.”

Читати далі →

З чим же “їсти” Web 2.0?

“Шукаю спеціаліста з Web 2.0” – приблизно так мають починатися деякі вакансії недалекого майбутнього. А може й ні… В загалі, що таке Web 2.0? Преса, судячи зі всього, серйозно взялася за новий термін, пропонуючи визначення на свій смак і розсуд.

Читати далі →