Науковці відчувають велике задоволення, коли їхні ідеї знаходять відгук. А ще більше вони радіють, коли ці ідеї змінюють світ на краще — наприклад, покращують мотивацію чи продуктивність. Але популярність має свою ціну: люди іноді спотворюють ідеї і тому не можуть скористатися їхніми перевагами…
Читати далі →Кінь здох — злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)
У житті й бізнесі ми часто керуємося стратегіями поведінки, які ще глибше нас засмоктують у болото неефективних і тупикових рішень. Племінна мудрість індіанців Дакоти, що передається з покоління в покоління, саме про це…
Читати далі →Хай-тек-притча
На першому році продажу продукту (здебільшого його альфа- і бета-версій) новоявлена хай-тек-компанія розширює коло своїх клієнтів, включивши до нього технологічних ентузіастів-новаторів і одного-двох ранніх послідовників-провидців…
Читати далі →8 кроків до чітких цілей від Рея Даліо
Рей Даліо (Ray Dalio), фінансист, засновник інвестиційної компанії Bridgewater Associates та один із найбагатших людей у світі, у своїй книзі-бестселері «Principles: Life and Work» ділиться вісьмома правилами цілепокладання…
Читати далі →Міф про тайм-менеджмент
Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…
Читати далі →Інтуїція чи аналітика: чим керуватися при прийнятті бізнес-рішень
Зі зростанням популярності програм MBA в останні роки зросла і залежність від аналітики у прийнятті бізнес-рішень. Якщо у вас немає даних, які б підтверджували вашу позицію, ви виглядаєте непідготовленим і навіть непрофесійним, — пише Джим Шлексер (Jim Schleckser), засновник фірми CEO Project і автор книги «Great CEOs Are Lazy»…
Читати далі →Довіра — основа величі
Довіра має кілька визначень, але мені подобається думати про неї як про впевненість у людині, групі людей або системі в умовах невизначеності та ризику. Довіряючи комусь, ми відчуваємо комфорт від того, що інша сторона піклуватиметься про наші інтереси чесно і компетентно…
Читати далі →«Ефект зебри»: чому співпраця є важливою
Зебри, на перший погляд, здаються дещо химерними. Це травоїдні зграйні тварини, і їхнє природне середовище існування — це, як правило, безлісі луки або савани — зелені, жовті та бурі. Здавалося б, враховуючи хижацьку привабливість їхнього нежирного м’яса, зебри повинні намагатися більше зливатися з навколишнім середовищем за допомогою камуфляжу, щоб бути непомітними…
Читати далі →Десять принципів «заклинателів дощу»
Майкл Шульц (Mike Schultz) і Джон Дорр (John Doerr) розробили методику RAIN, щоб намітити загальну схему, маршрут, курс навчання для тих, хто хоче досягти значних результатів у сфері продажу. Книга «Rainmaking Conversation» допоможе вам підвищити їх ефективність. Якщо ж ви хочете досягти більшого і потрапити в круг еліти, вам варто серйозно поставитися до десяти принципів «заклинателів дощу»…
Читати далі →Чому емоційного інтелекту недостатньо
Різниця в успіху емоційно-інтелектуальних лідерів і тих, хто перебуває в блаженному невіданні, вражає уяву. У своїй фундаментальній статті в HBR Деніел Гоулман (Daniel Goleman) стверджував, що різниця між лідерами-зірками та середньостатистичними керівниками на 90% залежить від емоційного інтелекту…
Читати далі →