У основателей Disney и Playboy больше общего, чем кажется большинству людей. Уолт Дисней и Хью Хефнер строили свои бренды примерно в одно время, и, по мнению Дэна Кеннеди (Dan S. Kennedy), автора книги “Жесткий бренд-билдинг” (No B.S. Guide to Brand-Building by Direct Response), они не только внимательно наблюдали друг за другом, но и много друг у друга заимствовали.
Читати далі →5 нюансів резюме, які часто замовчуються
Існує багато різних думок про те, що має включати в себе ідеальне резюме і як воно має бути структуроване. Для тих, кому в новинку складання резюме в письмовій формі (наприклад, військовим, які залишили збройні сили, або вчорашнім студентам), це може бути лякаючою перспективою. Чи вийде зробити все правильно з першого разу? Що має входити до складу резюме? Як воно має бути написано? Х’ю Кейр (Hugh Keir), начальник відділу служби безпеки, військовий радник в Selected Security, пропонує 5 простих положень з власного досвіду, які рідко ким-небудь згадуються.
Читати далі →Настоящие заявления о миссии бывают зубастыми
Безусловно, настоящее заявление о миссии компании – это не просто настенное украшение на видном месте в офисе. Что же должна отражать миссия? Какие аспекты наиболее важны? О том, как создавалась миссия компании Starbucks, повествуется в отрывке из книги Говарда Шульца и Дори Джонс Йенг “Как чашка за чашкой строилась Starbucks” (Pour Your Heart Into It: How Starbucks Built A Company One Cup At A Time).
Читати далі →Правила боротьби за таланти від Coursera
Видання First Round Review опублікувало пізнавальну розповідь про те, яку систему добору та залучення талановитих кадрів вибудував освітній сервіс Coursera і, зокрема, його директор по продуктам Джон Чанкутті (John Ciancutti). Coursera вдається залучати найкращих людей Кремнієвої долини, а на які принципи при цьому спирається – досліджує “Идеономика”.
Читати далі →Притча: Коли можна знижувати ціни?
До Вчителя прийшов місцевий торговець. Він заплатив великі гроші за те, щоб отримати пораду.
– Учителю, в яких випадках можна знижувати ціни? – запитав гість.
Читати далі →Шестнадцать секретов партизанского маркетинга
Если вы партизан, то эти шестнадцать секретов вас абсолютно не удивят. Надеюсь, они вытатуированы на вашем теле, выгравированы на медных табличках в офисах тех, кто продвигает ваш товар на рынок или разрабатывает для вас маркетинг, и мерцают неоновыми буквами в вашем мозгу. Эти сокровища маркетинговой мудрости каким-то образом умудрились не попасть в круг познаний множества маркетологов самых разных уровней. И хоть я настаиваю, что это вовсе не секреты, тем не менее их действительно шестнадцать.
Читати далі →Как научиться читать финансовые отчеты?
Некоторые предприниматели боятся документов с цифрами. Да и зачем им беспокоиться, когда есть бухгалтер, который периодически рассказывает все, что нужно. Из-за того, что не проверяются финансовые документы и нет представления о реальных цифрах, деловые решения принимаются вслепую.
Читати далі →Сім стартапів, що змінюють свою галузь
Кожен бізнесмен мріє про таку компанію, яка сколихне свою галузь і переверне ринок. Тим не менш, такі інноваційні компанії трапляються вкрай рідко – бізнесмени швидко виявляють нішу на ринку або новий спосіб надання послуг, і як тільки ніша знайдена, знаходяться охочі вкласти мільйони у фінансування і захоплення величезних сегментів ринку. Але видання Inc. знайшло такі компанії і опублікувало добірку з історій успіху кількох стартапів, що можуть змінити свою індустрію вже в цьому році.
Читати далі →Пастки для керівника
Згідно дослідженню The Corporate Leadership Council (CLC), двоє з п’яти генеральних директорів зазнають невдачі протягом перших 1,5 років своєї управлінської діяльності, а третина керівників компаній зі списку Fortune 500 не змогли подолати 3-річний рубіж.
Для досягнення поставлених цілей потрібна підтримка і залученість всього колективу. Якщо ваша команда не проявляє інтересу до роботи, вас можна вважати неуспішним у своїй ролі керівника. Бріджит Хаєсінс (Brigette Hyacinth), директор MBA Caribbean Organization, наводить чотири найпоширеніших помилки або пастки, що можуть виставити вас у поганому світлі і «відштовхнути» ваших співробітників, тим самим ставлячи під загрозу ефективність вашого управління.
Читати далі →Карта смысла Zappos
Профессор Питер Джексон (Peter Jackson), автор книги «Карты смысла: Введение в географию культуры» (Maps of Meaning: An Introduction to Cultural Geography ), писал: «Культура – путеводная карта, благодаря которой мир становится понятным». Руководители Zappos смогли предложить миру собственную «карту смысла», которая позволяет достичь успеха благодаря культуре обслуживания.
Итак, что же такое Zappos?
Читати далі →