Кожен бізнесмен мріє про таку компанію, яка сколихне свою галузь і переверне ринок. Тим не менш, такі інноваційні компанії трапляються вкрай рідко – бізнесмени швидко виявляють нішу на ринку або новий спосіб надання послуг, і як тільки ніша знайдена, знаходяться охочі вкласти мільйони у фінансування і захоплення величезних сегментів ринку. Але видання Inc. знайшло такі компанії і опублікувало добірку з історій успіху кількох стартапів, що можуть змінити свою індустрію вже в цьому році.
Читати далі →Пастки для керівника
Згідно дослідженню The Corporate Leadership Council (CLC), двоє з п’яти генеральних директорів зазнають невдачі протягом перших 1,5 років своєї управлінської діяльності, а третина керівників компаній зі списку Fortune 500 не змогли подолати 3-річний рубіж.
Для досягнення поставлених цілей потрібна підтримка і залученість всього колективу. Якщо ваша команда не проявляє інтересу до роботи, вас можна вважати неуспішним у своїй ролі керівника. Бріджит Хаєсінс (Brigette Hyacinth), директор MBA Caribbean Organization, наводить чотири найпоширеніших помилки або пастки, що можуть виставити вас у поганому світлі і «відштовхнути» ваших співробітників, тим самим ставлячи під загрозу ефективність вашого управління.
Читати далі →Карта смысла Zappos
Профессор Питер Джексон (Peter Jackson), автор книги «Карты смысла: Введение в географию культуры» (Maps of Meaning: An Introduction to Cultural Geography ), писал: «Культура – путеводная карта, благодаря которой мир становится понятным». Руководители Zappos смогли предложить миру собственную «карту смысла», которая позволяет достичь успеха благодаря культуре обслуживания.
Итак, что же такое Zappos?
Читати далі →Ли Куан Ю о коррупции
Ли Куан Ю сыграл ключевую роль в трансформации Сингапура из британской колонии в процветающий и влиятельный город-государство с сильной экономикой и инфраструктурой. На непростом пути из третьего мира в первый Ли Куан Ю показал себя харизматичным и сильным лидером. Под стать ему были и его выступления — убедительные, яркие и цитируемые.
Вашему вниманию предлагаются избранные цитаты из книги “На пути из третьего мира в первый. Взгляды и убеждения Ли Куан Ю”, посвященные высказываниям Ли Куан Ю о коррупции.
Читати далі →Секрети бізнес-імперії Disney
Лі Кокерелл (Lee Cockerell) пропрацював в Disney 16 років, керуючи командою в 40 000 чоловік і відповідаючи за роботу 20 готелів, чотирьох парків атракціонів і двох аквапарків. У 2014-му році вони принесли виручку в $ 15 млрд. Про те, як влаштована ця бізнес-імперія, Кокерелл розповів виданню Fast Company і в своїй книзі “Створюючи магію: 10 лідерських стратегій здорового глузду з життя Disney” (Creating Magic: 10 Common Sense Leadership Strategies from a Life at Disney).
Читати далі →Махатма Ганди едет первым классом
Как публика помогает установить нужные стандарты в переговорах, легко увидеть на примере. Я приведу случай из жизни Махатмы Ганди, отца современного индийского государства. Это рассказ о его путешествии на поезде, взятый из автобиографической книги An Autobiography: The Story of My Experiments With Truth.
Читати далі →Притча: Яблуко в траві
У траві лежало яблуко. Хороше, лише з одного боку невелика цятка.
Учитель підняв яблуко і сказав:
– Є дві можливості. Можна його злегка обтерти і відразу з’їсти. А можна дістати ножик, вирізати всі сумнівні місця, а потім уже їсти. Але зате без огиди і побоювання. І з’їсти вдасться більше. Адже в першому випадку ми мимоволі залишаємо скільки-то хорошого навколо поганого. Щоправда, в першому випадку ми можемо почати їсти відразу, а в другому – лише після попередньої роботи. Це дві різні стратегії. У всіх справах. У всіх без винятку
Читати далі →Кожен день, проведений СЕО за зачиненими дверима, – це втрачений день
Легендарний СЕО General Electric Джек Уелч (Jack Welch), який зараз є виконавчим головою Інституту менеджменту Джека Уелча при університеті Страєра, і його дочка Сюзі Уелч (Suzy Welch), бізнес-журналіст і автор кількох бізнес-бестселерів, діляться думками про те, як керівнику вирватися з ізоляції і змусити співробітників відповідати на проблемні питання.
Читати далі →Непревзойденный мастер ошеломительных эффектов
Стив Джобс был настоящим королем эмоционально окрашенных событий — «ошеломительных моментов». В каждой своей презентации он просвещал, обучал и развлекал аудиторию. Любое выступление он превращал в зрелищный спектакль, достойный бродвейской сцены, — с декорациями и персонажами, с героями и злодеями, а самое главное — с тем самым запоминающимся мощным аккордом, который полностью оправдывал стоимость входного билета.
Задолго до победного шествия TED по сценам мира, в те времена, когда не были еще изобретены такие программы, как PowerPoint и Keynote, Стив Джобс уже выступал с презентациями уровня TED, заставлявшими слушателей замирать на краешке сиденья.
Читати далі →П’ять стійких міфів креативності
Ми всі здатні придумувати нові та корисні ідеї. Проте шанси цього домогтися часто перешкоджаються кількома стійкими міфами. Ці упередження огортають креативність покровом містики і заохочують так званий елітизм, ідею, що інноваційність та уява – це рідкісний дар, доступний лише деяким «творчим людям».
Психолог і журналіст Крістіан Джарретт (Christian Jarrett), автор книги “Великі міфи мозку” (Great Myths of Brain), на сторінках 99U розбирає п’ять стійких міфів, які не відповідають даним нейрології та психології.
Читати далі →