Інновації, дослідження та розробки – це три різних поняття

Інновації, наукові дослідження і розробки – різні поняття, які живуть своїм життям, вважає Ерік Жерве (Eric Gervet), керуючий партнер консалтингової компанії AT Kearney.

Звучить як провокація? Можливо трохи… але, тим не менш, це правда!

Можна впроваджувати технічні нововведення, не проводячи наукових досліджень і розробок. Можна займатися R&D взагалі без особливих нововведень. Так що ж тут мається на увазі?

Читати далі →

Притча про «недаремне навчання»

Одний здібний молодий чоловік, який жадав знань і мудрості, вивчав далеко від своєї батьківщини, в Єгипті, фізіогноміку, науку про риси обличчя. Це навчання тривало шість років.

І ось настав день, коли він відмінно склав усі іспити. Радісний і гордий, молодий чоловік верхи на коні повертався на батьківщину. На кожного зустрічного він уже дивився очима людини,котра пізнала мудрість науки, і, щоб розширити і поглибити свої знання, читав вирази їх облич ніби за книгою.

Читати далі →

П’ять простих принципів ощадливого виробництва

Щоб ваш споживач був задоволений, слід вирішити його проблему повністю, не витрачаючи даремно його особистий час, надаючи йому саме те, що потрібно, тоді, коли потрібно, і роблячи це там, де він побажає. Саме в цьому полягають принципи ощадливого виробництва, якими охоче діляться Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel T. Jones) у своїй новій книзі “Продаж товарів і послуг за методом ощадливого виробництва” (Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together).

Читати далі →

Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

“Як людина, котру частіше визнавали ідіотом, ніж новатором, я знаю, що значить висловити ідею, яка випереджає час, або представити її тому, хто просто не в темі. Але ідеї рухають прогресом. Вони приходять задовго до того, як ви зможете продемонструвати клієнту, на чому тут, власне, можна заробити. Я повірила в те, що просувати ідеї — мій обов’язок”, — пише Бет Комсток (Beth Comstock), директор з маркетингу General Electric, на сторінках LinkedIn.

Читати далі →

Притча: Жінка з дитиною

Притча: Жінка з дитиноюОдного разу учень розповів таку історію: “Я відповідаю за закупки в своїй компанії. Вчора до мене прийшла жінка — продавець від одного із потенційних постачальників. Ми заздалегідь домовилися з нею про цю зустріч. Але вона прийшла зі своїм дворічним сином, сказавши, що їй не було з ким його залишити. Зрозуміло, що це заважало переговорам. Малюк постійно ліз то до неї, то до мене, то на мій стіл, на якому лежали важливі папери”.

Читати далі →

Як стати успішним імоватором: 10 правил

Як стати успішним імоватором: 10 правилПрофесор менеджменту Одед Шенкар (Oded Shenkar) у своїй книзі “Імітатори. Як компанії запозичують і переробляють чужі ідеї” (Copycats: How Smart Companies Use Imitation to Gain a Strategic Edge) наводить правила так званої імоваціі (поєднання імітації та інновації). Від стверджує, що всі разом ці правила представляють колективний розум імітаторів минулого і сьогодення і можуть служити керівництвом для компаній в еру імітації.

Читати далі →

10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівника

10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівникаСпівробітники завжди обговорюють керівників. Коли це відбувається, переконайтеся, що вони не використовують деякі визначення, описуючи вас. Джефф Хейден (Jeff Haden), бізнес-експерт та відомий автор, на сторінках видання Inc. пропонує десять подібних визначень.

Читати далі →

Чому на роботі не працюють

Чому на роботі не працюютьНа питання «де вам добре працюється» мало хто відповість «в офісі». А якщо і відповість, то обов’язково уточнить: «дуже рано вранці, поки нікого немає» або «у вихідні», — пишуть Джейсон Фрайд і Девід Хейнмейер Ханссон у своїй книзі “Remote: Офіс не обов’язковий”. Виходить, що повноцінно працювати в офісі можна.

Читати далі →

«Правило двох піц» для продуктивної командної роботи

Якщо ви хочете зробити командну роботу більш ефективною, глава Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) рекомендує застосувати дуже простий прийом: «Правило двох піц». Коли ви збираєте свою команду або думаєте, кого запросити на наступну нараду, уявіть, скільки людей ви можете нагодувати двома піцами. Саме стільки людей і потрібно запрошувати…

Читати далі →