Учитель, — запитав одного разу учень. — У фірмі, де я працюю, змінився директор. У нового начальника просто якась манія економії. Він говорить, що необхідно на всьому заощаджувати, і не тільки говорить. Учора він написав розпорядження, щоб всі відділи скоротили всі витрати на десять відсотків. Хіба ж це розумно?!
Мотивація персоналу в Google: секрети успіху
Для виявлення компанії з найбільш мотивованими співробітниками телекомпанія CNN і журнал Fortune щорічно проводять спільне дослідження, в якому бере участь 1000 найбільш маститих корпорацій з усього світу. І ось вже чотири роки поспіль беззмінним лідером цього рейтингу є Google.
П’ять рис мікроменеджера і як їх виправити
Усі згодні, що в мікроменеджменті немає нічого хорошого, але не всі розуміють, як його розпізнати і як скорегувати свій стиль управління. У мікроменеджмента є п’ять типових проявів, і кожен з них цілком можна уникнути, — ділиться своїм досвідом Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), бренд-менеджер, автор, спікер та визнаний блогер, на сторінках видання Inc.
Хто такий інтернет-мільйонер і як ним стати
Інтернет-мільйонери — це рух, орієнтований на побудову гнучкого і прибуткового бізнесу, заснованого на стилі життя та такий, що відповідає особистісним пріоритетам його власника, інтернет-мільйонера. Саме так пояснює цей термін Скотт Фокс (Scott Fox), автор книги “Як працювати де хочеш, скільки хочеш і отримувати стабільний дохід” (Click Millionaires: Work Less, Live More with an Internet Business You Love).
Притча про зміни
Якось приходить до свого батька дівчина і каже:
— Тату, я втомилася, у мене таке важке життя, такі труднощі і проблеми, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил… Що мені робити?..
Читати далі →Ваша команда — це і є ваша компанія
Кіт Рабуа (Keith Rabois), серійний підприємець, який працював на керівних посадах в PayPal, LinkedIn, Slide, Square, зараз є партнером у відомому венчурному фонді Khosla Ventures. Кіт пропонує вісім принципів побудови успішної технологічної компанії, знання яких може стати непоганою підмогою для підприємців-початківців.
Значимість навчання на провалах і помилках завищена
У світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).
Правила соціальних медіа для бізнесу
На жаль, досі багато людей не в курсі, як слід користуватися соціальними мережами на роботі, щоб не підставити себе і свою компанію. Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), журналіст, копірайтер, колумніст видання Inc., пропонує вашій увазі кілька важливих правил, складених на основі інформаційної політики IBM із додаванням здорового глузду.
Притча: Як позбавити продавців від укладення договорів
Одного разу до Вчителя прийшов директор оптової компанії, будівля якої знаходилась неподалік від тієї, в якій знаходилася Школа Шляху:
— Учителю, чи можу я отримати від тебе консультацію?
— Можеш отримати, а можеш і не отримати. Дивлячись про що ти збираєшся запитувати! — посміхнувся Учитель, в той день він був в особливо веселому настрої.
Читати далі →4 обов’язкових кроки при створенні здорової організації
Організація не стане здоровою завдяки лінійному однаковому способу дій. Так само як побудова міцного шлюбу або сім’ї, це важкий процес, що включає в себе кілька дій одночасно, і для збереження ефекту вони повинні підтримуватися постійно і послідовно. Однак цей процес може бути полегшений чотирма простими способами, — запевняє Патрік Ленсіоні (Patrick Lencioni), автор книги “The Advantage”…
Читати далі →