Притча: Клієнт нічого тобі не винен

Притча: Клієнт нічого тобі не виненОдного разу Учитель був присутній як гість на іспиті в місцевому торгівельному коледжі. Учень пояснював свою думку:

— Якщо я запропоную покупцеві тільки один варіант умов угоди, він може і відмовитись, але якщо я запропоную йому на вибір два або три варіанти, то, з точки зору психології, він обов’язково повинен вибрати один із них!

Читати далі →

Чи так вже і добре працювати в Google

Чи так вже і добре працювати в GoogleЖурналіст видання Business Insider Джим Едвардс (Jim Edwards) вивчив відгуки співробітників Google, які вони розмістили на соціальному сервісі Quora, і вибрав не найбільш приємні коментарі про роботу в одній з найзнаменитіших корпорацій світу.

Читати далі →

10 брендів, які змінили світ

10 брендів, які змінили світДеякі бренди не просто впливають на наші звичні витрати, вони визначають нас самих. Нещодавно видання AdWeek опублікувало список компаній, що вплинули на хід світової історії. Ці компанії не просто відомі всій планеті, кожна з них зробила в своїй галузі справжню революцію. Портал AdMe.ru розповідає, як їм вдалося зробити світ трохи іншим.

Читати далі →

Історія про двох свиней

Історія про двох свинейУ своїй книзі “The Halfway Sun” (1930) антрополог Рой Франклін Бартон (R. F. Barton) наводить випадок із життя філіппінського племені, в якому він прожив багато років. У цій історії дві сім’ї торгуються за кількох свиней і отримують наочний урок про значення норм і стандартів. Ця історія цитується у книзі Річарда Шелла (Richard Shell) “Вдалі переговори. Уортонський метод” (Bargaining for Advantage: Negotiation Strategies for Reasonable People).

Читати далі →

Дев’ять принципів інновацій від Google

Дев'ять принципів інновацій від GoogleЧи замислювалися ви, що робить компанію Google фактично легендою продуктивності і креативності? Євангеліст Google Гопі Каллайл (Gopi Kallayil) сформулював ключові принципи інновацій Google і поділився ними на сторінках Fast Company, запевняючи, що будь-яке підприємство, велике чи мале, може їх перейняти або адаптувати у власну інноваційну культуру.

Читати далі →

Притча: Ієрогліф «криза»

Притча: Ієрогліф «криза»Учень запитав у Вчителя: “Учителю, я ніяк не можу зрозуміти суті того, чим всі захоплюються. А саме: в японській мові ієрогліф, що означає слово «криза», складається із двох ієрогліфів, які означають «проблема» та «можливості». Ну то й що?”

Читати далі →

Правило дрібниць

Правило дрібницьДрібниці можуть мати неймовірно велике значення у важливих ситуаціях, — запевняє Том Пітерс (Thomas Peters), один із провідних світових фахівців в області управлінського консультування, автор книги “Ці важливі дрібниці. 163 способи домогтися досконалості” (The Little Big Things: 163 Ways to Pursue Excellence). На доказ своїх слів він пропонує кілька цікавих прикладів.

Читати далі →

Сім правил хорошого виступу від Джеймса Алтучера

Сім правил хорошого виступу від Джеймса АлтучераЄ теорія про те, що для вдосконалення у будь-якій справі потрібно прозайматися нею щонайменше 10 000 годин. У випадку з публічними виступами потрібно не лише непогано в чомусь розбиратися і вміти добре розповідати це публіці, — стверджує Джеймс Алтучер (James Altucher), відомий письменник, інвестор і досвідчений оратор. Він написав про те, які маленькі хитрощі допоможуть зробити ваш виступ успішним, а видання Hopes & Fears вибрало найбільш цікаві пункти.

Читати далі →

Про що ніколи не розповідають засновники компаній

Про що ніколи не розповідають засновники компанійАмериканський серійний підприємець та ветеран фандрейзингу Віл Шротер (Wil Schroter), який заснував свою першу компанію Blue Diesel в 19 років, описав п’ять типів психологічних проблем, з якими стикаються засновники, і які вони, зазвичай, надто не люблять обговорювати. Blue Diesel наразі злилася з компанією inVentiv, і тепер має $ 1,8 млрд. обороту і 13 тис. співробітників. Отже, досвід Віла, можливо, дійсно вартий уваги…

Читати далі →