Правило дрібниць

Правило дрібницьДрібниці можуть мати неймовірно велике значення у важливих ситуаціях, — запевняє Том Пітерс (Thomas Peters), один із провідних світових фахівців в області управлінського консультування, автор книги “Ці важливі дрібниці. 163 способи домогтися досконалості” (The Little Big Things: 163 Ways to Pursue Excellence). На доказ своїх слів він пропонує кілька цікавих прикладів.

Читати далі →

Сім правил хорошого виступу від Джеймса Алтучера

Сім правил хорошого виступу від Джеймса АлтучераЄ теорія про те, що для вдосконалення у будь-якій справі потрібно прозайматися нею щонайменше 10 000 годин. У випадку з публічними виступами потрібно не лише непогано в чомусь розбиратися і вміти добре розповідати це публіці, — стверджує Джеймс Алтучер (James Altucher), відомий письменник, інвестор і досвідчений оратор. Він написав про те, які маленькі хитрощі допоможуть зробити ваш виступ успішним, а видання Hopes & Fears вибрало найбільш цікаві пункти.

Читати далі →

Про що ніколи не розповідають засновники компаній

Про що ніколи не розповідають засновники компанійАмериканський серійний підприємець та ветеран фандрейзингу Віл Шротер (Wil Schroter), який заснував свою першу компанію Blue Diesel в 19 років, описав п’ять типів психологічних проблем, з якими стикаються засновники, і які вони, зазвичай, надто не люблять обговорювати. Blue Diesel наразі злилася з компанією inVentiv, і тепер має $ 1,8 млрд. обороту і 13 тис. співробітників. Отже, досвід Віла, можливо, дійсно вартий уваги…

Читати далі →

Притча: Ким йому стати?

Притча: Ким йому стати?Одного разу в гості до Вчителя зайшов начальник поліції міста, поряд з яким тоді знаходився будинок школи:

— Учителю, чи можна поставити тобі одне запитання?

— Одне запитання ти щойно поставив, — засміявся Вчитель, але, побачивши, що гість знітився, додав: — Запитуй, звичайно.

Читати далі →

Гумор у бізнесі різних народів

Гумор у бізнесі різних народівПо мірі глобалізації торгівлі ділові люди зустрічаються в міжнародному бізнесі все частіше, і це дає їм привід думати, що вони починають розуміти один одного краще. Цілком природно, що, коли у людей складаються більш близькі стосунки, вони починають спілкуватися більш розслаблено і невимушено. Річард Льюїс (Richard Lewis), автор книги “Зіткнення культур” (When Cultures Collide), пропонує кілька цікавих спостережень щодо того, як гумор використовується у бізнесі різних народів.

Читати далі →

Десять ознак провального стартапу

Десять ознак провального стартапуЯк дізнатися, що стартап майже напевно з тріском провалиться? Досвідчені підприємці запевняють, що симптоми легко виявляються на ранній стадії — тобто, можна спробувати їх лікувати. Але на що варто звернути увагу в першу чергу? Інтернет-видання “Цукерберг позвонит” опублікувало думку серійного підприємця Вільяма П’єтрі (William Pietri), який виділив 10 ознак стартапу, що загинається.

Читати далі →

Якщо не подобається робота, то… експлуатуйте свого боса!

Якщо не подобається робота, то... експлуатуйте свого боса!Принадність сьогоднішнього капіталізму в тому, що це вулиця з двостороннім рухом. Щоб досягти успіху в житті, працівник так само повинен експлуатувати роботодавця, як і він його, причому в позитивному сенсі, — стверджує Джеймс Алтачер (James Altucher), голова хедж-фонду, інвестиційний консультант, автор кількох книг і популярний блогер.

Читати далі →

Чому треба повчитися у доктора Хауса?

Чому треба повчитися у доктора Хауса?Комерційна пропозиція — пропуск, квиток для проведення переговорів, саме там вирішується доля угоди. Дуже мало комерційних пропозицій (КП) передбачають моментальний прямий продаж. Висновок: якщо складена вами КП не зацікавила читача, значить, щось ви зробили не так. Причин може бути багато, як і симптомів у хвороб, з якими бився доктор Хаус в однойменному культовому серіалі, — стверджує Денис Каплунов у своїй книзі “Ефективна комерційна пропозиція”.

Читати далі →

Притча: Країна, у якій краще не працювати

Притча: Країна, у якій краще не працюватиОдного разу до Вчителя прийшов один із найбагатших жителів країни, де тоді працювала Школа Шляху, і запитав:

— Учитель, скажи, як мені бути. Мій бізнес під серйозною загрозою. Місцевий правитель вирішив, що я сплатив занадто мало грошей у скарбницю й вимагає тепер з мене ще рівно стільки ж. Я сам тиждень перевіряв документи і точно знаю, що сплачую абсолютно все, що заведено платити… Але він уже надсилав до мене свого головного скарбника, і той усіляко погрожував мені, якщо я не віддам ці гроші… Скажи, що робити?!

Читати далі →

Як придумувати ідеї для бізнесу

Як придумувати ідеї для бізнесуМакс Левчин (Max Levchin), співзасновник PayPal, член ради директорів Yahoo!, творець інкубатора HVF і платіжного сервісу Affirm, на сторінках видання Fast Company поділився тим, як йому в голову приходять ідеї для стартапів. Вашій увазі пропонується кілька правил, які він сформулював.

Читати далі →