Як відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.
Читати далі →7 переваг використання соціальних медіа для бізнесу
Отже, настала пора відпусток. Ви саджаєте все своє сімейство в міні-вен, виїжджаєте з двору і питаєте: «Ну, куди поїдемо?» По мірі віддалення від дому згадуєте, що забули заправитися, замовити квитки, упакувати все необхідне, прокласти маршрут, забронювати готель і домовитися з сусідом, щоб годував вашу собаку, поки вас не буде вдома. Але найгірше те, що ви виїхали, не визначивши кінцевий пункт подорожі…
Читати далі →Найдешевші способи мотивації співробітників
Як можна зацікавити людей роботою, не збільшуючи їм зарплату? Виявляється, це доволі просто, якщо ви розумієте, чому і коли гроші працюють як мотиватор. Все, що вам потрібно зробити, це з’ясувати, як змусити людей відчувати себе добре, — пише Джеффрі Джеймс (Geoffrey James)…
Читати далі →Притча про мураху
Щодня якомога раніше приходила на роботу Мураха. Була у неї хороша продуктивність. І веселою вона була. І діяльність фірми була успішною. Але Джміль, генеральний директор фірми, де працювала Мураха, вирішив, що вона не може працювати сама по собі. Так була створена посада наглядача і найнято на неї гнойового Жука.
Читати далі →5 найсмішніших компаній України
Як відомо, бізнес — переважно справа серйозна. Але коли у засновників є почуття гумору і частка здорового сарказму, гроші заробляти стає легше. Видання “Forbes Україна” підібрало п’ять компаній зі смішними назвами, які створені і працюють в Україні.
Читати далі →Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небо
Автори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».
Читати далі →10 найпопулярніших методик для генерування ідей
Як відомо, основним способом вирішення творчих питань є пошук нових ідей. На це деколи витрачається неймовірна кількість ресурсів, однак знайти вірне рішення вдається далеко не завжди. Журнал “Секрет фірми” зробив дуже корисну добірку технік від відомих авторів, які можуть допомогти вам краще орієнтуватися в потоці думок і доводити до логічного пояснення заповітну ідею…
Читати далі →Притча: Життя на автоматі
Якось один тесляр вирішив змінити роботу. Він пішов до свого шефа, щоб сказати про це. Шефові було шкода втрачати такого хорошого тесляра. Однак той був непохитний…
Читати далі →П’ять корисних порад рекомендаційного маркетингу
Більшість власників малого бізнесу говорять, що нові покупці в основному приходять до них за допомогою рекомендацій, але небагато з них можуть пояснити, як насправді відбуваються ці рекомендації. Однак ніякої магії в цьому немає, і це не справа випадковості, — запевняє Енді Серновіц (Andy Sernovitz), глава Gas Pedal, консалтингової компанії, що спеціалізується на «сарафанному» маркетингу.
Читати далі →Швидке тестування ринку в сім етапів
“Коли мені потрібні були гроші, я думав не про те, як знизити витрати або знайти собі роботу, а про те, як створити і продати якийсь продукт”, – пише у передмові до своєї книги “Стартап за $ 100” (The $100 Startup) Кріс Гільбо (Chris Guillebeau). Він пропонує власний підхід до тестування потенційного ринку, що складається всього з 7-ми етапів. Всім, хто планує започаткувати власний стартап, варто детально ознайомитися з цими принципами.
Читати далі →