“Успіх – це велика влада, яка здатна забирати у компаній мудрість і приводити її до втрати інноваційності”, – стверджує Скотт Кук (Scott Cook), засновник Intuit, одної з найуспішніших компаній Кремнієвої долини. Він вважає, що компаніям необхідно працювати за моделлю “Ощадливий стартап” (Lean startup), яка була запропонована Еріком Райсом (Eric Ries).
Читати далі →9 основних способів навіювання почуття необхідності змін
Професор Гарвардської школи бізнесу, фахівець з лідерства Джон Коттер (John Kotter) у своїй книзі “Попереду змін” (Leading Change) пропонує практичні рекомендації всім, хто розробляє і впроваджує проекти зміни у своїх організаціях. Серед них – способи навіювання почуття необхідності змін, які мають взяти на озброєння справжні лідери своїх компаній.
Читати далі →eBay: Цінності, що приносять успіх
Чи багато ви знаєте компаній, які послідовно та неухильно дотримуються своєї місії та цінностей? eBay – одна з таких компаній. 2012-ий став найкращим роком для eBay за весь час її існування. Зробивши ставку на те, що в 1990-х роках здавалося абсурдом, компанія перетворила онлайн-продаж у процвітаючий бізнес. І продовжує нарощувати обороти, розвиваючи платформу мобільно-платіжних сервісів.
Читати далі →Притча: Директор, який завжди говорить, що все погано
Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, я в постійному роздратуванні на роботі від того, що директор фірми ніколи не говорить співробітникам про хороше. У нього все завжди погано».
Читати далі →Це магічне слово «безкоштовно»
Щоб привернути увагу покупця, частіше використовуйте слово «безкоштовно», – закликає консультант і бізнес-тренер Денис Каплунов, і ваша щедрість окупиться сторицею. У своїй новій книзі «Ефективна комерційна пропозиція» він пропонує 10 способів, як це можна зробити.
Читати далі →Ефект «марної ціни»
Ден Аріелі (Dan Ariely), професор психології і поведінкової економіки, автор бестселера “Поведінкова економіка” (Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions), розглядає цікавий приклад із цінами підписки на журнал The Economist, що ілюструє так званий ефект «марної ціни». З його допомогою ви можете істотно вплинути на сприйняття клієнтом цінності пропонованого вами продукту.
Читати далі →Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?
Між людьми, які обирають відносно безпечний кар’єрний шлях у стінах чужого офісу, і тими, хто ризикує, щоб перестати працювати “на дядю” і встати біля керма власного бізнесу, є багато відмінностей. Як з’ясували в Масачусетському технологічному інституті, одна з них – це те, як працюють їхні мізки.
Читати далі →Маркетингові хитрощі відомих брендів
Відомі нині бренди не завжди були дуже популярними та впізнаваними. Їх успіх часто був обумовлений простим відходом від стереотипів, якими керувалися конкуренти. Портал Adme.ru пропонує вашій увазі кілька яскравих прикладів того, як маленька маркетингова хитрість призводила до різкого стрибка продажів.
Читати далі →Притча: Як прорватися через секретаря?
Одного разу учень запитав: «Учитель, часто трапляється так, що я приходжу кудись, хочу зустрітися з тим, хто міг би стати новим клієнтом, а його секретар не пускає мене й навіть не говорить йому про те, що я прийшов. Навчи, як прорватися через секретаря?»
– Прорватися? – посміхнувся Вчитель. – Гарне слово…
Читати далі →Чому так важливо знати «суперсилу» своїх підлеглих
Чому хороший співробітник може повністю проявитися в одній компанії, але виявляється абсолютно неефективним в іншій? Відповідь на це запитання спробував відшукати Макс Бурцев, власник і креативний директор рекламної агенції Arriba, на сторінках свого блога. Він приходить до висновку, що вся справа у неправильному управлінні навичками підлеглого з боку керівництва.
Читати далі →