Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, я в постійному роздратуванні на роботі від того, що директор фірми ніколи не говорить співробітникам про хороше. У нього все завжди погано».
Це магічне слово «безкоштовно»
Щоб привернути увагу покупця, частіше використовуйте слово «безкоштовно», – закликає консультант і бізнес-тренер Денис Каплунов, і ваша щедрість окупиться сторицею. У своїй новій книзі «Ефективна комерційна пропозиція» він пропонує 10 способів, як це можна зробити.
Ефект «марної ціни»
Ден Аріелі (Dan Ariely), професор психології і поведінкової економіки, автор бестселера “Поведінкова економіка” (Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions), розглядає цікавий приклад із цінами підписки на журнал The Economist, що ілюструє так званий ефект «марної ціни». З його допомогою ви можете істотно вплинути на сприйняття клієнтом цінності пропонованого вами продукту.
Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?
Між людьми, які обирають відносно безпечний кар’єрний шлях у стінах чужого офісу, і тими, хто ризикує, щоб перестати працювати “на дядю” і встати біля керма власного бізнесу, є багато відмінностей. Як з’ясували в Масачусетському технологічному інституті, одна з них – це те, як працюють їхні мізки.
Маркетингові хитрощі відомих брендів
Відомі нині бренди не завжди були дуже популярними та впізнаваними. Їх успіх часто був обумовлений простим відходом від стереотипів, якими керувалися конкуренти. Портал Adme.ru пропонує вашій увазі кілька яскравих прикладів того, як маленька маркетингова хитрість призводила до різкого стрибка продажів.
Притча: Як прорватися через секретаря?
Одного разу учень запитав: «Учитель, часто трапляється так, що я приходжу кудись, хочу зустрітися з тим, хто міг би стати новим клієнтом, а його секретар не пускає мене й навіть не говорить йому про те, що я прийшов. Навчи, як прорватися через секретаря?»
– Прорватися? – посміхнувся Вчитель. – Гарне слово…
Читати далі →Чому так важливо знати «суперсилу» своїх підлеглих
Чому хороший співробітник може повністю проявитися в одній компанії, але виявляється абсолютно неефективним в іншій? Відповідь на це запитання спробував відшукати Макс Бурцев, власник і креативний директор рекламної агенції Arriba, на сторінках свого блога. Він приходить до висновку, що вся справа у неправильному управлінні навичками підлеглого з боку керівництва.
99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляються
На думку Бернда Харцога (Bernd Harzog), CEO і засновника компанії APMExperts, 99% людей, які вважають, що розбираються в маркетингу, помиляються. Поряд із розумінням того, що завдання маркетингу полягає у приведенні до єдиного знаменника вигоди, що дає продукт або послуга компанії, і передбачуваних потреб покупців, маркетологи часто не беруть до уваги кілька важливих речей.
Питання, яке забезпечило Apple успіх
19 травня 2011-го року, коли магазини Apple Store відзначали свою десяту річницю, ЗМІ зосередили увагу на історії зростання цих магазинів і перераховували кількісні показники: мільярд відвідувачів, 325 магазинів, продажі на суму 10 млрд. доларів тощо. Цифри були і продовжують залишатися вражаючими. Однак на одних цифрах нічому не навчишся, – пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple” (The Apple Expirience).
Що роблять люди, які досягають успіху
Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри, на сторінках свого блога ділиться переліком дій та методів, що їх використовують люди, яким завжди вдається досягати своїх цілей. Ми пропонуємо скорочений переклад її порад.