Більшість засновників компаній, по мірі зростання бізнесу, починають перейматися, що їх дітище потроху втрачає свій «підприємницький дух». Що більше з’являється нових співробітників, то менше, як їм здається, вони «розуміють» культуру і деталі, які відрізняють їх від конкурентів.
Як писати листи зайнятим людям
Зайняті люди щоденно отримують сотні листів від колег, партнерів, підлеглих та друзів. Тому ймовірність того, що лист, наприклад, від стартапера до венчурного інвестора буде помічений – впевнено прямує до нуля. “Інвесторам щоденно доводиться розгрібати величезну кількість кореспонденції. Частенько вони просто видаляють всі непрочитані листи і починають все “з чистого листа”, – пише Джейсон Фрідман (Jason Freedman), засновник компанії 42Floors на сторінках журналу Business Insider.
Яким має бути хороше позиціонування
Хороше позиціонування покликане надихати і спонукати до дії (якщо ви, звичайно, не кролик, якого має намір зжерти койот). Не можна, щоб воно крутилося навколо грошей, частки на ринку і вашого управлінського его, – пише Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) у своєму бізнес-бестселері “Стартап. 11 майстер-класів від екс-євангеліста Apple і найзухвалішого венчурного капіталіста Кремнієвої долини” (The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything).
8 переконань виняткових підприємців
Нейл Петел (Neil Patel), співзасновник двох інтернет-компаній Crazy Egg та KISSmetrics, на сторінках видання Quick Sprout ділиться своїм досвідом підприємництва. Він розповідає про вісім ключових переконань, які значною мірою визначають потенційну успішність майбутнього стартапу.
Як створити галас в стилі iPhone для свого бренду
Якби iPhone можна було заряджати від масового ажіотажу, він ніколи б не розрядився. Але що такого є в iPhone, чого немає в інших телефонів? Відповідь: галас. Як отримати подібний галас для свого бренду? Це не так вже і складно, як здається, стверджує Пітер Шенкман (Peter Shankman), засновник PR-компанії HARO.
4 основні проблеми IT-стартапу
Микита Мікадо (Mikita Mikado), засновник сервісу Quote Roller, застерігає стартаперів від найбільш розповсюджених помилок, які можуть призвести до провалу щойно народженої компанії. На сторінках блога Siliconrus він ділиться переліком із чотирьох основних проблем, на які підприємці часто заплющують очі.
Притча: Вивчай товар конкурента!
Одного разу до Вчителя прийшов учень і запитав: «Учитель, я кілька днів намагаюся продати велику партію прекрасних легких зимових курток власникові великого магазина одягу. Він жодного разу навіть не поговорив зі мною.
У нього завжди знаходяться якісь причини для того, щоб відкласти зустріч. Як мені продати ці куртки, Учитель?»
Читати далі →Як оригінальна модель Google “70-20-10” може посприяти плануванню кар’єри
Робоче середовище постійно змінюється, і тільки ті, хто адаптуються, зможуть вижити в ньому. Тенденції, які визначають цю нову еру, зводяться до підприємництва, гнучкості та інноваційності, переконані автори сайту Business Insider.
4 основні причини, чому у вас не купують
“Чому в нас не купують?” Це питання, напевно, є одним із найпоширеніших у бізнесі. При цьому мова йде саме про потенційних клієнтів вашої продукції або послуги, які ідеально підходять для того, щоб стати вашими реальними клієнтами. Насправді існує не менше 4-х причин, які приводять до такого результату.
Звідки беруться ідеї для стартапів
Пол Грем (Paul Graham), відомий програміст, автор численних публікацій та інвестор, поділився на сторінках свого сайту новою публікацією про те, як потрібно знаходити ідеї для стартапів.