Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективності

Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективностіНародившись, ми всі приходимо у ментальний світ, який складається з «функцій» і «відділів». Нам здається очевидним, що всі види діяльності повинні бути згруповані за видами так, щоб їх виконання було ефективнішим, а управління – простішим. Автори книги “Ощадливе виробництво” Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel Jones) пропонують нам поглянути на роботу як на безперервний процес, тим самим зробивши її значно ефективнішою.

Читати далі →

Про зв’язок між хорошою роботою та відчуттям щастя

Про зв'язок між хорошою роботою та відчуттям щастя Більшість людей розмірковують про свою кар’єру з позицій щастя. Вони щиро вірять, що робота може зробити їх щасливими. Пенелопа Транк (Penelope Trunk), автор численних статей бізнес-тематики, переконана, що зв’язок між хорошою роботою та відчуттям щастя насправді набагато менший, ніж ми звикли вважати. Вона ділиться своїми спостереженнями на сторінках особистого блога.

Читати далі →

Притча: П’ять цеглин

Притча: П’ять цеглинЯкось до невичерпного вигадника-мільйонера Тейлора Барнума (Taylor Barnum) прийшов енергійний на вигляд чоловік і попросив грошей. Той у відповідь запропонував попрацювати за півтора долара в день, вручив п’ять цеглин і дав наступну дивну інструкцію.

Читати далі →

6 типів людей для створення ефективної команди

6 типів людей для створення ефективної командиНічого не можна домогтися поодинці. Вам потрібна допомога інших людей, а вони мають потребу у вас. Із правильною командою ви можете створити мережу зв’язків і перетворити неможливе в практично неминуче, – стверджує художник і письменник Джессіка Хагі (Jessica Hagy) на сторінках журналу Forbes.

Читати далі →

10 найвідоміших слоганів світових брендів

10 найвідоміших слоганів світових брендів Слогани провідних світових брендів як правило мають за собою справжню історію і здатні багато розповісти як про компанію, її місію та продукт. Вашій увазі пропонується перелік із десяти найвідоміших слоганів улюблених компаній.

Читати далі →

Чотири «C» досконалості творчої ідеї

Чотири «C» досконалості творчої ідеїБудь-яке творче починання – фільм, п’єса, роман, картина або що-небудь інше в цьому роді – буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма якостями, так званими чотирма “C” – Clarity, Content, Creativity, Craft – стверджує Сем Харрісон (Sam Harrison), автор бізнес-бестселера “Продай свою ідею” (Idea Selling).

Читати далі →

10 законів продуктивності

10 законів продуктивності На сайті 99U нещодавно було опубліковано перелік із десяти законів продуктивності, складений мережею Behance, яка об’єднує креативних людей зі всіх куточків світу. Взявши на озброєння ці принципи, ви навчитесь легко переходити від слів до справи та від ідеї – до її реалізації.

Читати далі →

Притча: Тест на здібності продавця

Притча: Тест на здібності продавцяОдного разу учень запитав Учителя:

– Мене недавно в фірмі перевели в інший відділ – начальником. У мене тепер у підпорядкуванні вісім продавців. Я хочу провести психологічне обстеження, щоб чітко зрозуміти, хто з них що собою являє.

Читати далі →

Як Apple обманули цілий світ

Як Apple обманули цілий світ Протягом кількох останніх тижнів увага світової спільноти була звернута до судового процесу Apple проти Samsung. І ось вчора, нарешті, патентні суперечки були вирішені на користь Apple. Компанії Samsung доведеться виплатити конкурентові більше одного мільярда доларів компенсації.

Читати далі →