Як виростити у собі креативного генія

Як виростити у собі креативного геніяЛюди схильні думати, що здатність створювати інноваційні ідеї – це свого роду дар, з яким людина народжується. Це омана. Інноваторство – це навичка, якій можна навчитися, розвивати її в собі й удосконалювати, – стверджує Філ Маккінні (Phil McKinney), консультант з інновацій і колишній технічний директор Personal Systems Group.

Читати далі →

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами На сайті The New York Times було опубліковано цікаву історію боротьби із клієнтськими скаргами та не менш цікаве рішення, яке прийняла компанія. Кілька років назад керівництво аеропорту у Хьюстоні зіткнулося із напливом скарг від клієнтів. Пасажири скаржилися на тривалий час очікування біля транспортних стрічок видачі багажу.

Читати далі →

П’ять рівнянь фокусування

П'ять рівнянь фокусуванняМайк Міхаловіц (Mike Michalowicz), автор книги “Стартап без бюджету”, розробив стратегію під назвою “П’ять рівнянь фокусування”. Ця стратегія дозволяє вам фокусуватися досить вузько, щоб домінувати в певній ніші, але при цьому досить широко, щоб забезпечувати великий виторг.

Читати далі →

9 принципів інновацій Маріси Меєр

9 принципів інновацій Маріси Меєр Останнім часом про Марісу Меєр (Marissa Mayer) багато пишуть. Та це й не дивно, адже зовсім недавно ця жінка після тривалої роботи віце-президентом у Google посіла найвищу посаду у Yahoo!. Її 9 принципів інновацій були опубліковані в журналі Fast Company.

Читати далі →

Найкращі лідери проявляють здатність до вюжаде

Найкращі лідери проявляють здатність до вюжадеУсім нам доводилося зіштовхуватися з таким явищем, як дежавю (déjà vu) – відчуттям, що ви вже були в подібній ситуації, хоча з вами це відбувається вперше. Вюжаде (vujà dé) – це дежавю навпаки, тобто сприйняття знайомої ситуації як абсолютно вам не відомої. Цей свіжий погляд дозволяє виробити іншу точку зору на майбутнє. Те, що ми бачимо, визначає те, як ми змінюємо, – пише Вільям Тейлор (William Taylor), співзасновник журналу Fast Company, у своїй книзі “Радикально краще” (Practically Radical).

Читати далі →

Завдяки чому реклама McDonald’s ефективна?

Завдяки чому реклама McDonald's ефективна?У світі практично кожного дня відкривається новий ресторан McDonald’s. На сторінках журналу “Антимаркетинг” було зібрано маленькі хитрощі компанії, які спонукають людей завітати у черговий Мак, купити якомога більше не надто корисних страв, швидко розправитися з ними і піти… Але обов’язково повернутися.

Читати далі →

Лист, яким Apple зустрічає кожного нового співробітника

Лист, яким Apple зустрічає кожного нового співробітникаВсі, хто хоч трохи знайомий з теорією менеджменту, чудово знають, що мотивація є одним із п’яти базових видів управлінської діяльності (по Файолю). Але як забезпечити вмотивованість співробітників – питання досить важке для будь-якого менеджера. Кожна компанія вирішує його по-своєму, але Apple і тут уміє виділитися на тлі інших.

Читати далі →

5 уроків Махатми Ганді

5 уроків Махатми Ганді Махатма Ганді – геніальний політичний та ідеологічний лідер, який зробив дуже багато для народу Індії та його незалежності від Англії. Ставши батьком принципів ненасильницького спротиву, ця людина змінила не тільки себе, але й все своє оточення.

Читати далі →

Сім ознак успішних продавців

Сім ознак успішних продавцівЩо відрізняє успішного менеджера від середнього співробітника відділу продажів? Насправді на це питання ви навряд чи одержите зрозумілу відповідь, – якщо взагалі одержите. Найбільш успішні продавці просто роблять свою справу і, що важливо, роблять це природно.

Читати далі →