Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіху

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіхуОдним із найважливіших принципів досягнення успіху в будь-якій області людської діяльності – це прагнення пройти так звану “зайву милю”. Це значить, наприклад, що людина готова працювати більше, краще, натхненніше, навіть незважаючи на те, що вона не одержуватиме за це матеріальної винагороди.

Читати далі →

Як підняти свою впевненість на робочому місці

Як підняти свою впевненість на робочому місці Рут Зів (Ruth Zive), копірайтер, експерт з маркетингу та одна з дописувачів блога The Daily Muse, ділиться секретами того, як підняти власну впевненість на робочому місці. Перш, ніж зайнятися власним бізнесом, вона майже 20 років працювала на найманій посаді, тому на власному досвіді знає, що значить почуватися невпевненим та як з цим боротися.

Читати далі →

Як покращити власну креативність, або… Мистецтво копіювання

Як покращити власну креативність, або... Мистецтво копіюванняКреативність – не змагання з оригінальності, а процес, спрямований на пошуки нових шляхів, вироблення нових рішень. Сліпе поклоніння оригінальності може зробити вас менш креативним, оскільки воно обмежує кількість шляхів, що ведуть до розробки нових рішень, – стверджує Альф Рен (Alf Rehn) у своїй книзі “Фанкі ідеї. Створення інновацій поза зоною комфорту” (Dangerous Idias: When Provocative Thinking Becomes Your Most Valuable Asset).

Читати далі →

Притча: Приходь учора!

Притча: Приходь учора!Одного разу до Вчителя прийшов учень і запитав:

– Учитель, я помітив, що часто-густо втрачаю клієнта однаковим чином. Я продаю йому товар і потім, коли бачу, що він давно нічого не купував у мене (а я знаю, що мій товар йому необхідний постійно), приходжу й пропоную купити знову. Але дуже часто я чую у відповідь, що нову партію товару він купив у мого конкурента.

Читати далі →

Чому «зайнятий» не є синонімом «ефективного»

Чому зайнятий не є синонімом ефективного Відчуття крайньої потреби (urgency) дуже важливе для організацій, які планують трансформуватися чи отримати високі результати. Але досить часто люди плутають “крайню потребу” (urgency) із банальною “зайнятістю” (busy). Тільки найкращі лідери вміють не тільки відрізняти потребу від зайнятості, але й створюють мотивацію для своїх підлеглих завдяки крайній потребі, що дозволяє працівникам сконцентруватися на довгострокових важелях успішності компанії.

Читати далі →

Чому таланти залишають великі компанії

Чому таланти залишають великі компаніїКожна велика компанія чи корпорація має цілу розроблену систему залучення та утримання талановитого персоналу. Чому ж тоді найкращі співробітники охоче залишають солідні та багаті компанії при першій же нагоді? Із цим питанням спробувало розібратися видання Forbes, запропонувавши 10 (звичайно ж!) головних причин такої “незрозумілої” поведінки.

Читати далі →

5 запитань, які вам варто задати під час співбесіди

5 запитань, які вам варто задати під час співбесіди Прийнято вважати, що запитання під час співбесіди ставить роботодавець, а кандидат на посаду відповідає на них. Втім, Гізер Хурман (Heather Huhman), одна з дописувачів блога Glassdoor, переконана, що успішний кандидат просто зобов’язаний задати своєму роботодавцеві п’ять запитань.

Читати далі →

Як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа

Як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіаБрайан Соліс (Brian Solis), всесвітньо визнаний аналітик цифрових технологій, соціолог і футуролог, у своїй новій книзі “Кінець звичайного бізнесу” (The End of Business As Usual) розглядає споживчу революцію й те, що потрібно зробити галузям, щоб трансформувати їхні бізнес-моделі. Вашій увазі пропонується уривок з цієї книги, де Брайан дає п’ять підказок, як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа.

Читати далі →

Немає начальника вище клієнта

Немає начальника вище клієнтаБудь-яка робота в компанії має сенс, якщо вона безпосередньо допомагає залучити й утримати клієнтів. Із цього правила немає виключень! Якщо яка-небудь із робіт не відповідає цій вимозі, то її треба або скасувати, або передати зовнішньому підрядникові, – безапеляційно стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox), автор книги «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).

Читати далі →