6 способів збереження менталітету високої результативності

6 способів збереження менталітету високої результативності Сьогоднішні підходи до організації робочого простору потребують змін, переконаний Глен Лупіс (Glenn Llopis), один з дописувачів журналу Forbes. Багато працівників вважають себе високорезультативними, але тільки дуже незначна частина з них володіє правильним менталітетом, дисципліною та мотивацією, щоб демонструвати свою результативність кожного дня. Адже по-справжньому мотивовані працівники не лише захоплено працюють, але й здатні долати кризу, справлятися зі змінами та уникати відволікаючих факторів.

Читати далі →

Притча: Своє призначення

Притча: Своє призначенняЖила-була жінка похилого віку, у якої було два великих глечика. Вони висіли на кінцях коромисла, що лежав у неї на плечах. В одного з глечиків була тріщина, у той час як інший був бездоганним і завжди вміщав у себе повну порцію води. Наприкінці довгого шляху від річки до будинку старої жінки глечик із тріщиною завжди залишався наповненим лише наполовину.

Читати далі →

Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери

Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери Чоботярі, ткалі, в’язальники, меблярі, художники та інші підприємці, які працюють у сфері індивідуального ремісництва, можуть багато розповісти про підприємництво, переконана Версі Вартаніан (Varci Vartanian). Своїми думками вона ділиться на сторінках блога The Daily Muse.

Читати далі →

Менше означає більше, або Експеримент із варенням

Менше означає більше, або Експеримент із вареннямЯкщо вам запропонувати на власний розсуд – вибирати з обмеженого числа варіантів або з великої кількості, чому ви віддасте перевагу? Розум звично думає, що чим більше варіантів вибору, тим краще. Однак правда полягає в тім, що багаточисельність варіантів лише заважає приймати рішення.

Читати далі →

Чому вам не варто працювати у великій компанії

Чому вам не варто працювати у великій компанії Хто не мріє працювати в Google чи Amazon? В’ячеслав Баранський на сторінках Lifehacker.ru ділиться власним досвідом роботи у великій компанії та пояснює, чому для більшості людей це далеко не найкращий вибір. За винятком, хіба що, топ-менеджерських посад.

Читати далі →

Роль консультанта з управління і… психотерапія

Роль консультанта з управління і... психотерапіяОрганізації, у яких назріли глибокі внутрішні протиріччя, зазвичай не шукають сторонньої допомоги. А якщо вони і йдуть на це, то таке втручання приносить їм мало користі. Річард Фарсон (Richard Farson), автор книги “Менеджмент абсурду”, на доказ цих слів наводить певні паралелі з… психотерапією.

Читати далі →

Чого варто очікувати від представників покоління Z, коли вони стануть працівниками?

Покоління Z В одній із попередніх статей ми вже розмірковували над тим, яким чином представники покоління Z (тобто люди, які народилися в період з 1995 по 2010 роки) змінять підходи до освіти. Сьогодні ж пропонуємо вам ще одну статтю експерта з питань кар’єри Пенелопи Транк (Penelope Trunk), в якій вона ділиться своїми прогнозами щодо того, що варто очікувати від представників покоління Z, коли вони стануть працівниками.

Читати далі →

Закриття EX.UA: Війна, яка веде в нікуди

Закриття EX.UA 31 січня 2012 року медіа-простір України сколихнувся від новин про закриття найбільшого файлообмінника країни Ex.ua. Ці новини швидко набирали багато сотень коментарів обурених користувачів, у яких відібрали можливість просто, швидко і головне – безкоштовно отримувати доступ практично до будь-якого відео- та музичного контенту.

Читати далі →

Що дратує рекрутерів під час співбесіди

Що дратує рекрутерів під час співбесідиЩоб не зганьбитися на співбесіді, здобувачеві важливо знати не лише якої манери поведінки дотримуватися, але й те, які ваші якості точно не додадуть шансів одержання омріяної роботи. Серед таких превалюють хвастощі, фамільярний тон і багато розмов про особисте. Принаймні, це стверджують експерти ринку праці.

Читати далі →

4 речі, які перед нами відкриває наше «незнання»

4 речі, які перед нами відкриває наше незнання Більшість людей почувають себе некомфортно, коли усвідомлюють, що мають пробіли в критичних для них знаннях. Втім, сам по собі факт “незнання” є абсолютно нормальним і навіть відкриває перед людьми нові можливості. Правильне ставлення до “незнання” може виявитися особливо корисним для підприємців, оскільки дає їм кілька переваг, пише Аделаїда Ланкастер (Adelaide Lancaster) на сторінках Forbes.

Читати далі →