Одного разу репортер запитав у фермера, чи може той поділитися секретом вирощування своєї кукурудзи, яка рік за роком вигравала всі конкурси з якості. Фермер відповів, що весь секрет полягає в тому, що він роздає найкращі качани для засіву всім своїм сусідам.
Читати далі →Що значить бути лідером?
Аби відповісти на питання, що значить бути лідером, потрібно спершу зрозуміти, кого можна вважати лідером і які характеристики перетворюють просто посереднього керівника на по-справжньому великого лідера. Відповідь на це запитання намагаються дати автори Leadership Expert…
Читати далі →Фобії підприємців-початківців
Кожен підприємець, який розпочинає свій власний бізнес-шлях і озброюється лише ідеєю для майбутньої справи, природно відчуває певну тривогу або навіть страх перед незвіданим, з яким йому вже скоро доведеться зіткнутися. Портал VLASBIZ.net пропонує розібратися, чи насправді так боязко починати свою справу, і аналізує основні страхи, з якими стикаються підприємці-початківці.
Читати далі →5 тактик пошуку роботи, які давно вийшли з моди
Світ навколо нас змінюється шаленими темпами. Але рекрутерам до сих пір регулярно доводиться стикатися з кандидатами, які користуються застарілими методами пошуку роботи. Ліз Райян (Liz Ryan), одна з дописувачів видання BusinessWeek, розповідає про 5 тактик пошуку роботи, які давно вже вийшли з моди.
Читати далі →Народження імені: Rolls-Royce
Чарльз Роллc, який народився в 1877-му році, був третьою дитиною лорда Ллангаттока. У 1896-му році парубок став одним із перших в Англії, хто купив автомобіль. Це була французька машина марки Peugeot, оскільки вітчизняного виробництва тоді у Великобританії не було.
Читати далі →Українці нещасливі на роботі
Абсолютна більшість українських працівників нещасливі на своїх робочих місцях, свідчить опитування, проведене міжнародним кадровим порталом HeadHunter. Лише приблизно кожен шостий українець вважає себе щасливим в робочому оточенні.
Читати далі →Ефект Штірліца, або Правило останнього враження
Всі ми пам’ятаємо крилатий вислів з культового радянського фільму “Сімнадцять миттєвостей весни”: “Штірліц знав, що найкраще запам’ятовується остання фраза”. Гарі Беквіт (Harry Beckwith) у своїй книзі “Продаючи незриме” також звертає увагу читачів (особливо – маркетологів) на останнє враження, що має особливість залишатися в нашій пам’яті.
Читати далі →Покоління Z здійснить революцію в освіті
Покоління бейбі-бумерів змінило політику, покоління X здійснило революцію в сім’ї, покоління Y змінює сучасне робоче оточення, а покоління Z (тобто люди, народжені в період з 1995-го по 2010 роки) змінять підходи до освіти, переконана Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри та автор однойменного блога. На Менеджмент@БЛОЗі ми вже розміщували деякі з її статей: “Як представники покоління Y змінюють робоче середовище” та “Як утримати молодого співробітника“.
Читати далі →Що таке хороша реклама?
Для фахівця з реклами приховувати свою майстерність є професійним обов’язком. Про виступи Есхіна люди часто говорили: «Як гарно він говорить». Але коли промову вимовляв Демосфен, у людей з’являлося бажання сказати: «Виступаємо проти Пилипа!».
Читати далі →Темний бік власного бізнесу
Ідея щодо створення власного бізнесу сьогодні не спадає на думку хіба що лінивому. Так вже склалося, що бути підприємцем у наш час – модно. Втім, Корбет Бар (Corbett Barr), популярний блогер та засновник компанії Insanely Useful Media, розповідає про зворотний бік підприємництва.
Читати далі →